AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Noe er ikke helt som normalt og jeg googlet urinveisinfeksjon, og symptomene kunne være: "Hyppig og sterk trang til vannlating, gjerne med smerter/svie er de vanligste symptomene. Noen kan også oppleve å få smerter i nedre del av magen, i ryggen eller blod i urinen." Jeg har det slik at jeg må plutselig og ofte, og så får jeg ikke tømt meg, det stopper liksom opp og jeg får ikke tisset ferdig. Nå er det slik at vi mennesker er forskjellige,og kan oppleve kroppslige vonter og ubehag forskjellig, og da tenker jeg at jeg kanskje har urinvesinfeksjon fordi om jeg ikke har svie, men heller noe i retning av en rar følelse der nede, akkurat ide det stopper opp og ikke får tømt meg. Jeg må tisse mer, men får ikke liksom. Jeg antarjeg ikke trenger løpe til legen med dette,men hvordan var deres symptomer med urinveisinfeksjon / hvor lenge varte det? Anonymous poster hash: 7a4fe...3c3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Begynnende urinveisinfeksjon trenger ikke gi svie. Det kan ofte gi seg utslag i tissetrang og denne følelsen av at det stopper opp og man ikke får tømt seg. Jeg pleier å få en svak brennende eller irriterende følelse etter å ha tisset eller følelsen av å aldri være helt ferdig å tisse, nesten som om det alltid er litt urin igjen i blæra. Hvis jeg ikke prøver å bli kvitt skiten da ved å drikke masse og surt samt holde meg varm på rumpe og føtter, utvikler det seg videre til skikkelig svie når jeg tisser og svake smerter over blæra. Jeg kan også få blod i urinen når det slår skikkelig ut. Forresten tror jeg kanskje enkelte apotek har hjemmetest for urinveisinfeksjon. Anonymous poster hash: af51d...ba1
Gjest marianne Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Gikk på noen piller mot det for litt siden, og mistet ALL matlysta.. Har spist 3 boller i dag og har ingen lyst til å spise mere heller.. før spiste jeg 5-7 ganger om dagen, men nå ikke mer enn 2-3..
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Gikk på noen piller mot det for litt siden, og mistet ALL matlysta.. Har spist 3 boller i dag og har ingen lyst til å spise mere heller.. før spiste jeg 5-7 ganger om dagen, men nå ikke mer enn 2-3.. Man pleier å få penicillin mot UVI, så da vil jeg tro du ikke tåler det. Det burde du nevne for legen da å miste matlyst ikke er en veldig vanlig bivirkning av antibiotika. Det kan også være et signal om at du kanskje ikke burde få den typen antibiotika ved senere infeksjoner, og det skal legen vite om. Anonymous poster hash: af51d...ba1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå