AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Jeg er nå VELDIG sikker på at jeg har fått barnemark. Jeg har ingen barn, og er heller ikke i kontakt med barn. Hvordan har jeg fått disse ekle, små skapningene? Det klør ikke i det hele tatt, men jeg har sett dem. Tanken på at de kravler rundt gjør meg helt dårlig, så jeg får ikke sove. Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, kanskje noen trøstende ord eller tips til å få sove/få tenkt på noe annet.. Skal på apoteket imorgen. Anonymous poster hash: 85957...2bb
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Barnemark smitter lett, dersom du kjenner noen med barn eller noen som jobber med barn el. så kan du ha fått det av dem, eller du kan ha fått det fra hvor som helst.. De sier jo at hvis en i familien er smittet, så smitter det veldig raskt til resten av familien og alle må behandles selv om man ikke vet at alle har det, ergo veldig smittsomt. Barnemark er jo helt ufarlig, og egentlig veldig vanlig.. Eggene er de som smitter, og det skal ikke mer til enn at noen har klødd seg litt bak for så å være borti noe som du senere tar på. Eggene kan leve 2-3 uker utenfor kroppen! Men heldigvis er de lette å bli kvitt, bare å kjøre i gang en kur Kjøpes reseptfritt på apoteket Anonymous poster hash: 7bc42...d51
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå