#Sunrise Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 jeg fikk litt sjokk nå, er det faktisk sant , hvordan skal man da ha leg på byen? og er ikke det dårlig sikkerhet? og hvorfor skal man egentlig ikke ha det?
Gjest sweetsugar Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Man kan jo ha bankkort uten bilde? Men da er det jo vanlig å ha annen legitimasjon med bilde også. 1
#Sunrise Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2013 da må jo di som ikke har førekort bruke pass? og hva med dem somikke har pass? fødelsatest?
Gjest sweetsugar Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 da må jo di som ikke har førekort bruke pass? og hva med dem somikke har pass? fødelsatest? Det er mulig å ha flere kort altså 2
#Sunrise Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2013 hvordan kort? mulig jeg virker litt dum her nå hos min bank får man ikke lenger bankkort med bilde
aasmund87 Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 (endret) Hvor gammel er du? Viss man er under 18 får man vel VISA elektron. Det kan man kun bruke i butikk. Altså ikke på nett eller som legitimasjon. Så om du har det må du vel ha noe annet om du trenger å identifisere deg. Pass kanskje? Så nå at du snakket om byen, så da er du vel over 20. Rart at banken ikke gir bankkort med bilde syntes jeg. Endret 22. juli 2013 av rusten87
Gjest sweetsugar Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 hvordan kort? mulig jeg virker litt dum her nå hos min bank får man ikke lenger bankkort med bilde Forskjellige bankkort? Kansje man har ett visakort med bilde, også ett ungdomskort uten bilde? Vet hvertfall om folk som har mer enn ett, der det ene er uten bilde, og det andre er med
#Sunrise Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2013 Forskjellige bankkort? Kansje man har ett visakort med bilde, også ett ungdomskort uten bilde? Vet hvertfall om folk som har mer enn ett, der det ene er uten bilde, og det andre er med trur dem har slutta og ha bilde på visakort. må holde på det bankkorte jeg har nå jeg da. selv om jeg er ekspert på og rote dem bort:P
Gjest sweetsugar Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 trur dem har slutta og ha bilde på visakort. må holde på det bankkorte jeg har nå jeg da. selv om jeg er ekspert på og rote dem bort:P jeg årna mitt visakort for bare et par mnd siden, jeg måtte da ha bilde
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #11 Skrevet 22. juli 2013 En del banker har MED bilder (f eks dnb), noen har uten (f eks skandiabanken) og ved noen kan man velge (f eks gjensidige). Planen er vel at det etter hvert skal bli slutt med bankkort med bilde. Postens id-kort er på vei bort. Om noen år får vi egne, nasjonale id-kort.Anonymous poster hash: b578f...e02 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #12 Skrevet 22. juli 2013 Du får bruke Posten ID kort da. Det tror jeg faktisk ikke finnes lenger. Er faktisk et problem, vi har ikke noe ordentlig ID kort i Norge lenger. Det er blitt utsatt og utsatt.. Eller, vi har førerkort og pass. Men førerkort har ikke alle og pass er klønete. Får vel ID kort i 2015 eller noe.. Anonymous poster hash: 90eb3...6f9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #13 Skrevet 22. juli 2013 Det tror jeg faktisk ikke finnes lenger. Er faktisk et problem, vi har ikke noe ordentlig ID kort i Norge lenger. Det er blitt utsatt og utsatt.. Eller, vi har førerkort og pass. Men førerkort har ikke alle og pass er klønete. Får vel ID kort i 2015 eller noe..Anonymous poster hash: 90eb3...6f9 Bare å være ID-løs det.. ganske så populært for tida. Anonymous poster hash: 35dd9...82a
Silfen Skrevet 22. juli 2013 #14 Skrevet 22. juli 2013 Ang. under 18: min datter har visa elektron med bilde fra dnb, kan brukes så og si overalt.
Gjest Blomst83 Skrevet 23. juli 2013 #15 Skrevet 23. juli 2013 Jeg har ren nettbank,så det vil si at jeg ikke har bilde på bankkortet mitt.Jeg hadde postens id kort,men så ble lommeboka mi stjålet så da ble løsninga pass frem til jeg fikk førekortet.
Pearl2.0 Skrevet 23. juli 2013 #16 Skrevet 23. juli 2013 Bytt bank Og forresten, når det kortet du har går ut på dato er det ikke gyldig som legitimasjon lenger..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå