Gå til innhold

Bestille saker og ting på internett...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg lurer på om at når jeg bestiller noe stort (f eks noe til flere tusen kr) og forhåndsbestiller, vil postbilen levere det på døren (for det får ikke plass i postkassen) eller må jeg til post kontoret?

Anonymous poster hash: a1693...444
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs helt på leveringsmetoden butikken bruker.

Skrevet

Ja, det varierer.

Du kan høre med nettbutikken. Det enkleste er å hente det på postkontoret, da man ofte får høre "pakken kommer en gang mellom 11 og 15 eller et annet stort tidsrom. Er ikke alltid man er tilgjengelig for levereanse :P

Skrevet

Kommer an på leveringsmetoden. Det velger du vet "utsjekking" i nettbutikken.

AnonymBruker
Skrevet

Pakker må jeg alltid hente på postkontoret, får bare hentelapp i postkasse. Hvis du har bestilt levering på døren så skal vel ingenting i postkassa uansett?

Anonymous poster hash: a1c01...5a7
AnonymBruker
Skrevet

Ok jeg tenkte og bestille Playstation 4 fra Lefdal eller Elkjøp. Får man vite det på email når pakken kommer?

Og en ting til. Hvis jeg bestiller noe mindre, f eks et spill, da legger dem det i postkassen? For da har det plass.

Skrevet

Det varierer fra nettbutikk til nettbutikk hva man gjør med spill.

Men når det kommer til PS4 fra Elkjøp eller Lefdal, så kan du fint bestille det til døren om du skulle ønske. Koster gjerne en hundrelapp ekstra.

AnonymBruker
Skrevet

Ok jeg tenkte og bestille Playstation 4 fra Lefdal eller Elkjøp. Får man vite det på email når pakken kommer?

Og en ting til. Hvis jeg bestiller noe mindre, f eks et spill, da legger dem det i postkassen? For da har det plass.

Hvis det er smått nok til å sendes som brev/i konvolutt kan du få det i postkassen hvis det passer. Større pakker må vanligvis hentes på postkontor/post i butikk hvis du ikke har bestilt dørleveranse. Postbudet kommer ikke til å ringe på døren hvis det ikke passer i postkassa, men skrive hentelapp tror jeg.

Anonymous poster hash: a1c01...5a7

Skrevet

Ja, det gjør dem med mindre nettbutikken har lagt det i en for stor pappeske ;)

Om du bestiller fra utlandet kan det være toll på det, så da må du muligens hente det på postkontoret uansett størrelse.

AnonymBruker
Skrevet

Ok tusen takk. Lol dere er snille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...