Gå til innhold

Shoppe i Wien eller Barcelona?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal snart på ferie, først til København, så til Wien og Barcelona. Jeg regner med at København har de høyeste prisene på klær/kosmetikk/andre shoppingvarer, så lurer dermed på om jeg skal gå amok i Wien eller spare litt til Barcelona? Hvilken by lønner det seg å handle i?

:)

Anonymous poster hash: 4034e...b43
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er klær ville jeg gått for Barcelona. Elsker, elsker Barcelona...

Skrevet

Barcelona. Wien er ikke spesielt billig på klær, sko og annet folk typisk shopper, men fantastisk god mat er veldig billig der. Wien er en by for matopplevelser og severdigheter, Barcelona er en by for matopplevelser, severdigheter og shopping.

AnonymBruker
Skrevet

Wien er dyrere enn Norge på klær, sko og sminke, men en del av shoppingopplevelsen er selvfølgelig å finne ting man ikke finner hjemme. Det er mange små designerbutikker i sidegatene til Mariahilferstrasse.

På den annen side er det jo stort utvalg i Barcelona også, og billig!

Anonymous poster hash: d3c3c...c25
Skrevet

Barcelona har ganske bra utvalg. Og masse masse skobutikker. Samt american apparel og topshop som vi ikke har hjemme.

Gjest Blomst83
Skrevet

Slenger med på de andre,og sier Barcelona :)

Skrevet

Barcelona var en helt fantastisk by å shoppe i^_^

Bare husk å passe på lommeboka;)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

Kom akkurat hjem fra Barcelona og jeg kan bare si. Shop i Barcelona. Der har de MASSE butikker. Min favoritt butikk Desigual er og der - på hvert gatehjørne. Akkurat nå har de sluttinspurt på salget og. Kom hjem med masse kjekke klær :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...