AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Jeg skal snart på ferie, først til København, så til Wien og Barcelona. Jeg regner med at København har de høyeste prisene på klær/kosmetikk/andre shoppingvarer, så lurer dermed på om jeg skal gå amok i Wien eller spare litt til Barcelona? Hvilken by lønner det seg å handle i? Anonymous poster hash: 4034e...b43
Musihus Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Hvis det er klær ville jeg gått for Barcelona. Elsker, elsker Barcelona...
Karmosin Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Barcelona. Wien er ikke spesielt billig på klær, sko og annet folk typisk shopper, men fantastisk god mat er veldig billig der. Wien er en by for matopplevelser og severdigheter, Barcelona er en by for matopplevelser, severdigheter og shopping.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Wien er dyrere enn Norge på klær, sko og sminke, men en del av shoppingopplevelsen er selvfølgelig å finne ting man ikke finner hjemme. Det er mange små designerbutikker i sidegatene til Mariahilferstrasse. På den annen side er det jo stort utvalg i Barcelona også, og billig! Anonymous poster hash: d3c3c...c25
pinar Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Barcelona har ganske bra utvalg. Og masse masse skobutikker. Samt american apparel og topshop som vi ikke har hjemme.
Gjest Blomst83 Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Slenger med på de andre,og sier Barcelona
Amens Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Barcelona var en helt fantastisk by å shoppe i^_^ Bare husk å passe på lommeboka;)
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 31. juli 2013 #8 Skrevet 31. juli 2013 Kom akkurat hjem fra Barcelona og jeg kan bare si. Shop i Barcelona. Der har de MASSE butikker. Min favoritt butikk Desigual er og der - på hvert gatehjørne. Akkurat nå har de sluttinspurt på salget og. Kom hjem med masse kjekke klær
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå