AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Hei Jeg har nå gått på nevnte tabletter (10 mg) i litt over 5 uker. Jeg har hatt god effekt inntil nylig. For ca en uke siden begynte jeg å få "tunge tanker" igjen men trøstet meg med at de ikke vedvarte like lenge som før jeg startet på medisinen. For ca 14 dager siden oppsøkte jeg lege pga blåmerker som dukket opp på uforklarlig vis bak på leggene og han tok blodprøve. Vet ikke om det er kommet skriftlig svar på prøven da jeg er bortreist på ferie. Men nå i helgen har begge føttene mine hovnet opp. På begge (inn)sidene av hælene + opp på foten der tærne begynner. I dag synes jeg selv at ene leggen er hoven og det er også tydelig når jeg sammenligner med høyre legg. Nå er jeg som sagt på ferie på en litt vanskelig tilgjengelig plass og nøler litt med å kontakte legevakt. Er det noen som har opplevd lignende bivirkninger? Hva gjorde dere i såfall med det? Setter utrolig stor pris på svar da jeg ikke er særlig høy i hatten akkurat nå. Anonymous poster hash: 4b5a2...4a3
Gjest LadyAntebellum Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Dette hadde jeg lett kontaktet legevakten for, for ihvertfall og få litt rådgivning om ikke annet.. Dette høres ikke bra ut! Noen bør du kontakte..
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Hei og takk for svar I dag er jeg ikke fullt så hoven men har vondt under føttene og rundt anklene når jeg går. Har tatt medisinen i dag og hvis det blir på samme måte som i går kontakter jeg lege. Anonymous poster hash: 4b5a2...4a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå