Gå til innhold

Dårlig form


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har de siste dagene blitt så dårlig form. Har vondt i hodet, er kvalm, ingen matlyst, masse vann i kroppen, slapp og sløv.. Føler meg som en skureklut rett og slett. Kan abselutt ikke huske å ha vært slik sist. Er dette vanlig på slutten?

38+1 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å skremme deg, men du bør kanskje ta en tur til legen og finne ut om du har en begynnende svangerskapsforgiftning. Symptomene er ofte kvalme og vann i kroppen. Men dette er jo også helt normale plager mot slutten av svangerskapet. Ta en tur til legen du, så slipper du å bekymre deg iallfall.

Lykke til med de siste ukene av svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vis jeg ringer legevakta så kommer de bare til å synes jeg er hysterisk.. Men kan det ikke bare være normalt å være slik da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært slik selv i lengre tid og ble sjekket for svangerskapsforgiftning, men siden blodtrykket er 110/60, så var det ikke fare for det.

Men for sikkerhets skyld bør du ringe legen din i morgen tidlig. Bare sånn for sikkerhets skyld.

Hos meg så kom det mest sannsynlig av at jeg drakk for mye av slik mikstur for halsbrann. Merker det med en gang hvis jeg drikker sånn nå. Så det må jeg unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ringe legen i morgen å høre hva han har å si da. Er så dårlig form at jeg bare vil ligge og grine jo.. Uff. heldigvis tar min mor seg av lillemann på 3 til i morgen. Tror neppe jeg hadde maktet det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed om at det er ganske vanlig å kjenne seg slik mot slutten ja. Dessuten er en ofte mer sliten med barn nummer 2+ fordi en da ikke har samme mulighet til hvile som det en ahdde da en ventet første barnet. Dette rett og slett fordi en har et lite barn som krever en hele tiden.

Så fint at din mor hjelper til med å avlaste deg litt da, det er fint med sånne besteforeldre som kan trø støttende til.

Lykke til med resten av svangerskapet, håper du får iallefall litt av den hvilen du trenger nå når det ikke er så lenge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...