Gå til innhold

Sår etter flått


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Valpen har fått endel flott, har tatt bort de vi har sett, men jeg synes det er litt skummelt med de man ikke ser. Isted var det en som skulle klappe henne over ryggen så ser hun et lite sår som var dratt litt utover og en klump oppå som falt av. Nå er det rødt der og tydelig at det har sittet en flått der. Hun har også noe liknende over øyet der det satt en flott, men som vi fjernet raskt, men det ser fortsatt ut som det sitter en der fordi hun har fått et hull og huden der er rød.

Er det vanlig å bli rød rundt der flåtten satt, hvordan finner jeg ut om hele hodet er ute, og hva kan skje om man ikke finner alle flåttene som setter seg? Skal jeg gjøre noe med det på ryggen, såret er jo der men ikke flåtten.. hva skjer da?



Anonymous poster hash: f01ec...c90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig at det blir rødt og evt litt hovent, ikke noe farlig. Du kan evt rense såret på ryggen litt, men ellers la det være. Selv om hodet ikke er ute vil det komme ut av seg selv.

Anonymous poster hash: cb0de...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig at det blir rødt og evt litt hovent, ikke noe farlig. Du kan evt rense såret på ryggen litt, men ellers la det være. Selv om hodet ikke er ute vil det komme ut av seg selv.

Anonymous poster hash: cb0de...767

Åh takk for det svaret! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...