Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Jeg takler det SÅ dårlig.

I natt våknet han tre ganger fra han la seg til klokka tolv, da vi la oss. Da vi la oss våkna han og var våken en time, og så våkna han igjen klokka fire og var våken i nesten en time. Klokka halv seks kom L stormende inn på rommet og vekte J ... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne netter er grusomme. Skjønner det godt om du ikke vil at han skal dra dersom han er flink til å ta sin del på det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen har vært våken nesten hele natta (og stod opp fem etter å ha våkna fire), jeg brukte en time og tre kvarter på å legge ham, L kom opp klokka halv tolv (men jeg fikk fulgt ham i seng igjen), og L kom inn i senga vår klokla fire og maste med jevne mellomrom om å få stå opp. De to siste nettene har altså vært helt jævlige!

Jeg gruer meg sånn til at mannen skal dra at jeg vil grine. Skulle sånn ønske han sa at han ble hjemme, mem det skjer ikke.

To netter totalt uten søvn venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gråter dersom vi bysser ham eller gir uttrykk for at vi vil at han skal sove :ler: Han er trøtt, men vil stå opp. Det virker ikke som om noe plager ham, han er bare våken og får ikke til å sovne skikkelig igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Høres dessverre altfor kjent ut, og det er bare ikke holdbart å ha det sånn! Er det sykdom eller noe annet som holder J våken? Håper mannen din blir hjemme... Skjønner at du ikke vil være den som foreslår det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca tre timer fordelt på to dupper. Dagsoving er null problem, og legging er ikke det så lenge mannen tar den..

Håååper det bare er fordi det er mye som skjer med ham for tiden. Han reiser seg, setter seg, prater mye mer og får tenner, alt på en gang, så det er vel ikke rart om det tuller litt med systemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert bare det, ja. Mye de skal gjennom! Siste dupp er ikke for seint? Har funnet ut at mine barn kan være ganske følsomme på sånt, men de er ikke flinke på dagsoving generelt. Andre barn kan jo gå omtrent rett fra dupp til legging og sove like godt om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han kan ikke sove etter fire, da blir det tull med legginga. Og siden legging og dagsoving går veldig greit vil jeg ikke tulle med den heller. Jeg tror som sagt bare det er en fase (en småbarnsmor mantra :ler: ), det er bare så typisk at den kommer akkurat når mannen skal reise bort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, han høres akkurat lik ut som M. :daane: Det er så SLITSOMT å være våken i flere timer om natten. Du har all min sympati. :klem:

(Og her er vel ikke rette stedet å si at M på straks 2 fremdeles holder på sånn... :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hør på Belle! :fy_fy:

Det går over! Det går over! Det gååår oveeeeeer!!

Hilsen sliten småbarnsmor som er leeeeeeeeei (LEI LEI LEI LEI!!!!!) av våkenetter! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men jeg finner god trøst i at dere også er slitne! :ler:

Hehe. L har 39.2 i feber, J sutrer og griner, og mannen, han reiser likevel. Hvorfor er det sånn forskjell på mødre og fedre? Aldri om jeg hadde reist når situasjonen var sånn her hjemme, med feber og sjukdom og jævlige netter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvordan mange synes det er helt greit å reise bort når det er veldig utfordrende hjemme. Er det noen i familien som kan hjelpe til noe? Vanskelig kanskje dersom nettene er verst, men litt hjelp og avlastning på dagtid er kanskje bedre enn å ta alt alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no, så typisk at L blir syk når han skal reise bort!! Får jammen håpe det kurset han skal på er syyykt viktig! Når det er sagt så hadde nok ikke min samboer heller tilbudt seg å bli hjemme. ;) Hvis det er noen trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...