kisskissbangbang Skrevet 18. november 2014 Forfatter #2741 Del Skrevet 18. november 2014 Kanskje du bør sjekke magen for å være sikker? Det kan ikke være noe med sammengroinga av magemusklene, da? Eller kanskje ikke, da hadde det vel gjort vondt mer på midten. Hurra for tann! Det MÅ seriøst komme noen her også snart, for makan til tygging og sikling... Blæh, ja, kan ikke sette meg rett opp fra senga eller sofaen, må sette meg opp på skrå. Vet ikke, får se det an et par dager og så evt. få det sjekka ut.. Haha! De er så artige disse små. Spesielt når de tar etter oss voksne. O har begynt å bli irritert når jeg vasker opp hvis han ser på barneTV da. "Mamma, slutt nuuu! Æ får ondt i øran! Æ hør ikke TV!!" med en skikkelig irritert tone. Trodde liksom de skulle bli litt eldre før de kom med slik klaging Btw; Jeg MÅ prøve den frozen yoghurt-isen på CN på torsdag! Så hvis du ikke vil ha/ikke vil bli fristet til å ville ha, så må jeg dra til byen litt før deg så jeg rekker å prøve ut. Jeg trodde også det, men de øver seg sikkert bare på å bli skikkelig obsternasige fjortiser. Jeg vil og ha frozen yoghurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. november 2014 #2742 Del Skrevet 19. november 2014 Blæh, ja, kan ikke sette meg rett opp fra senga eller sofaen, må sette meg opp på skrå. Vet ikke, får se det an et par dager og så evt. få det sjekka ut.. Jeg trodde også det, men de øver seg sikkert bare på å bli skikkelig obsternasige fjortiser. Jeg vil og ha frozen yoghurt! Kanskje de øver seg ja Yey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. november 2014 #2743 Del Skrevet 19. november 2014 Java er jo veldig koselig da Jeg vil også prøve ut Eventyrlig, kanskje vi må ordne en "date" på CN snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. november 2014 #2744 Del Skrevet 19. november 2014 Java er jo veldig koselig da Jeg vil også prøve ut Eventyrlig, kanskje vi må ordne en "date" på CN snart? Ja det er den jo. Ja, det må vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 19. november 2014 #2745 Del Skrevet 19. november 2014 Hurra for tann! De er veldig søte uten tenner, men dæven så sjarmerende de er med de små riskornene sine også Høres ikke helt bra ut de smertene. Får håpe at det enten plutselig går over av seg selv eller at du får en legitime snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. november 2014 Forfatter #2746 Del Skrevet 19. november 2014 Den derrane vondten er nesten borte i dag, nå er det mer sånn generell misnøye blant musklene i magen. De liker ikke at jeg kødder med de. Så jeg tok det litt rolig med mage i dag og, så de får easet seg litt inn i dette. Ellers har jeg trent både styrke og yoga i dag, yogaen er sånn beginners-opplegg på youtube, men veldig effektivt for meg som ikke har trent på leenge. Får tøyd og strekt og utfordra musklene på en litt annen måte enn ved styrketrening, så jeg liker det! J har vært mr.surtruse i dag, han er snørrete, har sovet dårlig i natt, og har tann på tur ut. Så han er mer enn unnskyldt, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. november 2014 #2747 Del Skrevet 19. november 2014 Så flink du er som har kommet deg i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. november 2014 #2748 Del Skrevet 19. november 2014 Han er flink til å tilpasse seg, det er han. Han løper ikke villmann på butikken, eller raserer kafeer. Men han er høyt og lavt og vimser verre enn verst når situasjonen tillater det (=70% av tida hjemme, 90% av tida hos farmora ). Han er veldig aktiv og høylydt, veldig typisk gutt, sånn som en tenker at gutter er Han har iallefall en veldig høy stemme når han roper, fordi det er urettferdig osv. Må være en av de eneste ungene, jeg har hørt som er på samme lydnivå som meg når jeg var så stor. Har hørt tanta mi si jeg ropa så høyt, at jeg nesten overdøvde et flyshow vi var på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. november 2014 Forfatter #2749 Del Skrevet 19. november 2014 Så flink du er som har kommet deg i gang! Det er veldig deilig. Han har iallefall en veldig høy stemme når han roper, fordi det er urettferdig osv. Må være en av de eneste ungene, jeg har hørt som er på samme lydnivå som meg når jeg var så stor. Har hørt tanta mi si jeg ropa så høyt, at jeg nesten overdøvde et flyshow vi var på. Hehe, ja, du har jo faktisk vært vitne til den ene gangen han har hatt en skikkelig melt down offentlig. Han høres når han vil høres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. november 2014 #2750 Del Skrevet 19. november 2014 Bra at vondten nesten har stukket av da, håper humøret til lille mr surtruse gjør det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. november 2014 #2751 Del Skrevet 20. november 2014 Haha, Mr. Surtruse Så flink du er som har satt i gang med trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2014 #2752 Del Skrevet 20. november 2014 Nå måtte jeg lese meg litt oppover sida her for å finne ut hvem av gutta dine som var Mr Surtruse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. november 2014 #2753 Del Skrevet 20. november 2014 Er ikke surtruse et ganske vanlig uttrykk? Eller er det nordnorsk kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. november 2014 #2754 Del Skrevet 20. november 2014 Surtruse er ikke et vanlig ord her ihvertfall. Får lyst til å fnise (og gjør det innvendig) når jeg hører det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. november 2014 #2755 Del Skrevet 20. november 2014 Surtruse er ikke et vanlig ord her ihvertfall. Får lyst til å fnise (og gjør det innvendig) når jeg hører det. Haha, ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2014 #2756 Del Skrevet 20. november 2014 Har aldri hørt det uttrykket før jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. november 2014 #2757 Del Skrevet 20. november 2014 "det va da vældi til surtruse du va i dag da" har jeg sagt til samboer et par ganger Med en litt humoristisk tone da, for å få han til å slutte å være så sur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. november 2014 #2758 Del Skrevet 20. november 2014 for ikke å glemme partytrusa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. november 2014 #2759 Del Skrevet 21. november 2014 Haha, enn hvis surtrusa er på party? Blir det sur partytruse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 22. november 2014 Forfatter #2760 Del Skrevet 22. november 2014 Åååh, i dag er jeg så forbanna sur og lei og føler meg så kvaalt her hjemme! Jeg vil trene, men den jævla mannen skal på juleølsmaking så jeg må sitte hjemme alene i kveld IGJEN. Åååæh såå suuuur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå