kisskissbangbang Skrevet 17. september 2014 Forfatter #2141 Del Skrevet 17. september 2014 Ligger på sofaen og halvsover mens mannen legger L med J på fanget, før han skal ta fatt på legginga av J. Helt ok kveld så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 17. september 2014 #2142 Del Skrevet 17. september 2014 Misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. september 2014 #2143 Del Skrevet 17. september 2014 Høres ut som en veldig ok arbeidsfordeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. september 2014 Forfatter #2144 Del Skrevet 17. september 2014 Ja, han er satans ubrukelig på feks husarbeid denne mannen min, ser ikke rot om jeg så kaster det på ham, men han er skikkelig flink med ungene, og veldig flink til å ta vare på meg og avlaste meg så godt det går. Endelig kan jo også J legges av ham, veldig deilig for oss begge! Lyst på sjokolade, da. Og boller. Jævla slanking, ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 17. september 2014 #2145 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har sjokkis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. september 2014 #2146 Del Skrevet 17. september 2014 Det veier vel igrunn opp for manglende husfargener Gå for en sjokoladebolle og begge cravings er tilfredsstilt, selv om det ikke er så gunstig i slankesammenheng akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. september 2014 #2147 Del Skrevet 17. september 2014 Bollen i går var visst ikke så lur da... "the beast is awake!" Har også hatt lyst på noe godt i det siste. Is med banan og smilsaus, for å være nøyaktig. Noe som er ulikt meg å ha lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. september 2014 Forfatter #2148 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg har sjokkis Jeg spiste en Skyr. På ingen måte like tilfredsstillende. Det veier vel igrunn opp for manglende husfargener Gå for en sjokoladebolle og begge cravings er tilfredsstilt, selv om det ikke er så gunstig i slankesammenheng akkurat. Ææh, sjokoladeboller. Det er nok meget mulig det beste jeg vet! Bollen i går var visst ikke så lur da... "the beast is awake!" Har også hatt lyst på noe godt i det siste. Is med banan og smilsaus, for å være nøyaktig. Noe som er ulikt meg å ha lyst på. Haha, nei, fikk skikkelig smaken på fint mel og sukker Åh, is med banan er jo såå godt. Og nonstop og peanøtter. Mmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. september 2014 Forfatter #2149 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg må bare melde om at denne her gutten min har blitt en mestersover. Sover to ganger om dagen, og sovner samtidig som storebror på kvelden. På sånn ca to min. Så skal han spise én gang før jeg legger meg, men sovner med en gang igjen når matinga er over, så sover han til jeg kommer og legger meg. Rutiner, I love you! Nuuull stress! (Jinxorama?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. september 2014 #2150 Del Skrevet 18. september 2014 Så deilig! jeg tipper han digger skryt og fortsetter den gode trenden slik at mor kan skryte mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 18. september 2014 #2151 Del Skrevet 18. september 2014 Høres helt magisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. september 2014 Forfatter #2152 Del Skrevet 19. september 2014 Det er superdeilig! Og i kveld skal jeg til og med ta meg et glass vin eller to Nå har jeg laga middag til J for et par uker fremover. Håper bare det faller i smak, jeg fikk en liten brekning fra ham av smaksprøven på den ene retten, nemlig Håper det bare var fordi han var trøtt og mett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. september 2014 #2153 Del Skrevet 19. september 2014 Det går seg nok til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. september 2014 Forfatter #2154 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Er det innafor å klabbe til mannen når han, etter å ha vært alene hjemme mens jeg har vært i bursdag med begge gutta,uttrykker hvor gæren han blir av gira treåring og trøtt baby og hvor deeeilig det skal bli når det blir stille her til kvelden, og så sier "Skulle bare slappa av de timene alene!"? Seriøst, mann? Han kjørte altså en sånn rensemaskin over sofaen mens han hadde fotballstream på PCen. Det var det han gjorde hjemme. For et slit det må ha vært! Enn at den fyren tror at han gjør så mye og er så travel? Skulle likt å se ham gjøre min del husarbeid en dag. Skulle faen meg gitt mye for to timer helt alene hjemme, med superhøy musikk og ja, husarbeid, fordi det er sånn livet er nå. Nissefyr. Endret 20. september 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. september 2014 #2155 Del Skrevet 20. september 2014 Det er godt å høre at det ikke bare er jeg som har nissefyr av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. september 2014 #2156 Del Skrevet 20. september 2014 Veldig, veldig innafor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. september 2014 #2157 Del Skrevet 20. september 2014 Jaaah, det må være lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 20. september 2014 #2158 Del Skrevet 20. september 2014 Synes det er mange nissemenn for tida! (Skulle tro det var jul?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 20. september 2014 #2159 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Jeg har holdt så mange taler i så mange år til mannen her om hva jeg synes var skilsmissegrunn og totalt uakseptabelt når man fikk barn, at det liksom ikke var så mye å lure på når ungen først kom. La kvinnen ta alt husarbeid? Skilsmisse. La kvinnen ta all nattevåk? Skilsmisse. Nekte skifte bleier og tørke spy? Skilsmisse. Tro at kvinnfolk digger å bysse alene på unger i timesvis og oppføre seg som om man "hjelper til litt"? Skilsmisse. Eller: si ifra nå så vi slipper plage hverandre i fremtia. 13 år faktisk - på ett tidspunkt der tror jeg det sank inn ganske greit Og så er det jo fordel at han er i fulltidspermisjon nå fremfor når ungen er langt over året og kun deltid - nå som ungen våkner 5 og enda er fuzzy på babymåten og ikke på "jeg er en stor baby som snakker litt og spiser selv". Men jeg er litt snurt over at han "ikke synes det er slitsomt foreløpig" - det var fårråsidetsånn litt mer helvete med soving før. Men det var han jo klar over, han fikk prøvd seg i helgene og hver kveld ellers. Er litt sur sånn sett over at kvinnfolka jo på en måte på ta den verste perioden - for det er det virkelig i forskjell synes jeg. Jeg begynte liksom å senke skuldra først sånn 3 uker før jobbstart eller noe Ulempen er av vi begge har vært jæææææævlig sure samtidig til tider Endret 20. september 2014 av AllisHagtorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 20. september 2014 #2160 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg har holdt så mange taler i så mange år til mannen her om hva jeg synes var skilsmissegrunn og totalt uakseptabelt når man fikk barn, at det liksom ikke var så mye å lure på når ungen først kom. La kvinnen ta alt husarbeid? Skilsmisse. La kvinnen ta all nattevåk? Skilsmisse. Nekte skifte bleier og tørke spy? Skilsmisse. Tro at kvinnfolk digger å bysse alene på unger i timesvis og oppføre seg som om man "hjelper til litt"? Skilsmisse. Eller: si ifra nå så vi slipper plage hverandre i fremtia. 13 år faktisk - på ett tidspunkt der tror jeg det sank inn ganske greit Og så er det jo fordel at han er i fulltidspermisjon nå fremfor når ungen er langt over året og kun deltid - nå som ungen våkner 5 og enda er fuzzy på babymåten og ikke på "jeg er en stor baby som snakker litt og spiser selv". Men jeg er litt snurt over at han "ikke synes det er slitsomt foreløpig" - det var fårråsidetsånn litt mer helvete med soving før. Men det var han jo klar over, han fikk prøvd seg i helgene og hver kveld ellers. Er litt sur sånn sett over at kvinnfolka jo på en måte på ta den verste perioden - for det er det virkelig i forskjell synes jeg. Jeg begynte liksom å senke skuldra først sånn 3 uker før jobbstart eller noe Ulempen er av vi begge har vært jæææææævlig sure samtidig til tider Jeg tenker ofte at du må være et veldig klokt menneske. Enig i alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå