Gå til innhold

Ekstremt treig alkoholforbrenning i dag?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om denne er plassert helt riktig men prøver da allikavel.

Var på fest i går, var sånn passe full når jeg dro hjem i halv 2 tiden i natt, ikke møkk full men sånn helt greit i formen.

Nå er klokken snart 8 på kvelden og er ennå ikke i nærheten av edru!

Har opplevd et par ganger før at jeg noen ganger bruker ekstremt lang tid på å bli edru etter fest, dette noen ganger etter og kansje bare ha vært lettere brisen men kan ta opptil 24timer før jeg blir helt edru..

Vanligvis er jeg helt fin etter 10-14 timer sånn ca, men i dag går det jækla seint..

Hva kommer dette av? Er jo 19 timer siden jeg slutta og drikke..

Anonymous poster hash: d3b8f...78b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en form for alkohol som jeg dessverre ikke husker navnet på, som ikke metaboliseres, og som fortsetter å gi en berusende virkning (og alle andre skadevirkninger) i mange timer.

Eller det kan være noe annet som gjør det. Jeg ville kontaktet Giftinformasjonssentralen. Det er døgnåpent.

22 59 13 00

Skrevet

Oi Mann42, det hørtes skummelt ut!

AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg drakk i går var øl og noen vodka-battery drammer..

Ennå 0.8 i promille, slutta jo å drikke rundt 01:00 tiden og dro hjem halv 2..

Skrevet

Eneste jeg drakk i går var øl og noen vodka-battery drammer..

Ennå 0.8 i promille, slutta jo å drikke rundt 01:00 tiden og dro hjem halv 2..

Det er ikke normalt. Hvis det er som du sier, så burde du søke medisinsk hjelp, for dersom man drikker etanol, skal promillen reduseres med 0,1 per time. Så hvis du fortsatt har 0,8 i promille etter nesten et døgn, så er det enten noe galt med det du har drukket, eller med leveren din. Søk hjelp.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe som skjer kansje 1 gang eller max 2 gang i året, så er vel noe rart med det jeg har drukket da, for det er vel ikke noe 'galt' med leveren min bare av og til?

Skrevet

Dette er noe som skjer kansje 1 gang eller max 2 gang i året, så er vel noe rart med det jeg har drukket da, for det er vel ikke noe 'galt' med leveren min bare av og til?

Det kan sikkert helsepersonell gi deg mer informasjon om. Jeg ville kontaktet giftinformasjonssentralen. Det er som sagt døgnåpent. Jeg tipper at det er det beste rådet du kommer til å få her på forumet.

Hvis dette er noe som skjer med en viss hyppighet, så burde du tenke deg litt om når det gjelder hvor spriten din kommer fra. Noen serverer deg gift. Eller kanskje du foretrekker å vente til det kommer en leveranse med metanol?

AnonymBruker
Skrevet

Var da på et utested hvor jeg kjenner bartenderen og eieren, så tviler på at de har noen skumle saker for og si det slik..

Skrevet

Var da på et utested hvor jeg kjenner bartenderen og eieren, så tviler på at de har noen skumle saker for og si det slik..

Å? Restaurantbransjen er en av de største avtagerne av smuglersprit og smuglede sigaretter her i landet.

Anyway, enten er det noe galt med det du har drukket, eller så er det noe galt med levra di, og begge deler er veldig dårlige nyheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...