Gå til innhold

Jenter som er lett på tråden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva definerer du som løs/lett på tråden? Antall sexpartnere eller antall one-night-stands? Antall avslag du gir?

Min venninne har aldri i sitt liv hatt ONS, men har hatt sex med over 30 gutter. Jeg har bare hatt ons, men med 7 gutter.

(Vi er begge 20 år)

Så hva tenker du? Hva avgjør om en jente er "løs" eller ei? Og fins det en ekte definasjon på dette?

Anonymous poster hash: ba342...fca
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hun hatt 30 forhold når hun er 20? Hvordan definerer du en ONS egentlig?

Anonymous poster hash: 18a8e...246
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gutter som er lett på tråden. Hvor går grensen for løse gutter kontra løse jenter?

:murvegg:

Anonymous poster hash: 14915...424
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok en fin blanding av forhold og gutter hun har holdt på med i løpet av lengre tid...

Jeg definerer ONS som et ligg med en tilfeldig du har møtt samme dag ;)

AnonymBruker
Skrevet

Anonym Bruker skrev: Gutter som er lett på tråden. Hvor går grensen for løse gutter kontra løse jenter? :murvegg:

__

Jeg føler gutter kan gå lenger enn jenter før de blir stemplet som lett på tråden/womanizer.
Hva mener du? Er det likt for begge kjønn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes ingen "ekte" definisjon på dette, det er subjektivt.

Nå er jeg ikke akkurat fan av å kalle folk for løse på tråden, men det finnes jo helt klart personer som ikke er så vanskelige å overtale.

Og det er vel det som er litt min definisjon også, når en person "egentlig" ikke har lyst til å ha sex med en annen person, men som lar seg overtale. Kjennetegnes gjerne av anger dagen etter.

Jeg mener man kan knulle rundt nøyaktig så mye man vil, men når man finner at man ofte ligger med folk man genuint ikke hadde noe lyst å ligge med (kanskje fordi man selv/den andre er i et forhold, de slettes ikke er din type osv) og hele grunnen til at man gjorde dette var at man rett og slett ble overtalt så er man nok kanskje litt løs og burde i min mening revurdere alkoholvaner, jobbe med selvtilliten eller andre ting.

Så det å være løs for meg har ikke noe med antall sexpartnere å gjøre, men mer hvorfor man har sex.

Anonymous poster hash: 3ae76...f64
Skrevet (endret)

Den enkleste måten å fastsette om en jente er løs på tråden eller ikke er å se på telefonregningen hennes. Om den er veldig høy så er hun løs på tråden, og ringer rundt til alt og alle, skal ikke mye til før hun slår på tråden her, nei! :opplyser:

Endret av Kiva
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette har vært diskutert tusen ganger på kg, kan gi deg utfallet av tråden allerede: En del menn og noen kvinner kommer til å si at dere begge er løse horer. En del kommer til å si at antall sexpartnere ikke betyr noe, og at begrepet løs er tull. En del kommer til å si at antallet ikke spiller noen rolle, men motivasjonen bak. Og så blir det en krangel om løse menn vs løse kvinner og mannlig dobbeltmoral.

Anonymous poster hash: 3d888...687

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gutter som er lett på tråden. Hvor går grensen for løse gutter kontra løse jenter?

:murvegg:

Anonymous poster hash: 14915...424

Gutter må jobbe for varene, det må ikke jentene. Det er forskjellen, og det er f##n meg ungdomskolekunnskap.

Anonymous poster hash: 5b8bb...c88

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg definerer ingenting som løs på tråden, fordi jeg skiter i hva andre mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som har sex med noen de ikke er gift med er h... lette på tråden. Den dagen jeg gifter meg vil jeg ha ei som aldri har ligget med noen før.

Anonymous poster hash: f130e...ac4
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som har sex med noen de ikke er gift med er h... lette på tråden. Den dagen jeg gifter meg vil jeg ha ei som aldri har ligget med noen før.

Lykke til <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til :)

Takk! :)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Vel, det er likere at hun puler noen mens hun er gift med deg, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er likere at hun puler noen mens hun er gift med deg, ja.

Aner ikke helt hva du sa nå men seffern vil jeg ha ei som har sex med meg ja :laugh:

Gjest Gjest
Skrevet

Aner ikke helt hva du sa nå men seffern vil jeg ha ei som har sex med meg ja :laugh:

Tja, jeg tenkte snarere på at hun faket jomfrudom for deg og begynte å pule på sidelinja.

Skrevet

Kanskje en ONS krever at noen blir med noen hjem? Kanskje det ikke teller hvis man knuller i et portrom eller på dass?

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje en ONS krever at noen blir med noen hjem? Kanskje det ikke teller hvis man knuller i et portrom eller på dass?

Jævla interessant vinkling. :fnise:

Skrevet

Det er nok en fin blanding av forhold og gutter hun har holdt på med i løpet av lengre tid...

Jeg definerer ONS som et ligg med en tilfeldig du har møtt samme dag ;)

Åja, så hvis du puler på første date, så er det ONS, og hvis du venter til dagen etter, så er det et forhold?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...