Gå til innhold

Butikk i Oslo med eksklusive papirservietter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Driver og planlegger borddekorasjonene. Vi hadde opprinnelig tenkt å leie stoffservietter fra selskapslokalet, men de har kun hvite. Vi synes det hadde vært morsomt med servietter i en eller annen farge (altså ensfarget, ikke noe mønstergreier), gjerne noe som tar opp temafargene.

Vi finner ikke noe sted å leie fargede stoffservietter. Og å kjøpe 60 stk er liksom ikke aktuelt. Det finnes jo ganske pene papirservietter med god kvalitet - men hvor får man kjøpt disse i Oslo?

Og hva synes dere - ser det "billig" ut med papirservietter, selv om de er pene og passert til resten av pynten?

Anonymous poster hash: 7e493...48f
Videoannonse
Annonse
Gjest Kiara!
Skrevet

Nei, jeg finner det ikke billig. Men det jeg vil si er at se og kjenn på papirservietten, er den stiv er den ubrukelig til alt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er nok et godt tips. Har vurdert å kjøpe på nett pga større utvalg der, men da er det liksom så uforutsigbart hva man får...

Skrevet

Nei, jeg finner det ikke billig. Men det jeg vil si er at se og kjenn på papirservietten, er den stiv er den ubrukelig til alt.

wææ trodde de var best når de var stive ?

Gjest Kiara!
Skrevet

wææ trodde de var best når de var stive ?

De stive egner seg kun til pynt. De er ikke noe hyggelig å tørke seg med eller bruke som serviett. Finn noen som ser ut som stoff, gjerne i Dunilin fra Duni. Vi hadde slike å de ser ut som stoff og er ikke stive og ubehagelige. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøpte du dem, Kiara? :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk! :)

Gjest Kiara!
Skrevet

Hvor kjøpte du dem, Kiara? :)

Jeg kjøpte mine direkte fra Duni, men de finnes overralt fra matbutikker til Staples.

Den decorium butikken som nevnes over selger veldig mye av disse stive. :)

Skrevet

Vi bestiller tøyservietter fra premiertablelinens.com, veldig hyggelige priser.

AnonymBruker
Skrevet

Mja. Jeg har vært innom et par slike sider, men kom vel egentlig frem til at jeg synes dyre papirservietter ser bedre ut enn billige stoffservietter...

Gjest navnelapp
Skrevet

Det ligg ein fin butikk på Majorstua og, i ei sidegate (industrigata) til Bogstadveien ved Westside-senteret. Stort utvalg. Trur den heiter Congratulations.

Skrevet

Mja. Jeg har vært innom et par slike sider, men kom vel egentlig frem til at jeg synes dyre papirservietter ser bedre ut enn billige stoffservietter... Anonymous poster hash: 7e493...48f

Vi bestilte stoffprøve, og de vi fikk var helt vanlige restaurantservietter, men som hun under nevner så er Congratulations er godt alternativ, sikkert endel interiørbutikker som har slikt også.

AnonymBruker
Skrevet

Nei uff - det var jo ikke meningen å antyde at dere har kjøpt noe som ser ut som billig dritt CathFoto. Hjelp, unnskyld! :-/

Jeg har litt dårlig erfaring med slike steder, men vet jo at det finnes noen ålreite innimellom også. Stoffprøve hadde jeg ikke tenkt på en gang, men det var jo smart. Og når jeg googler dem så ser jeg at de faktisk har fått gode reviews også. Kan jeg spørre om hva slags stoff dere har bestilt i? :)

Og ellers: takk for masse tips alle sammen!

Skrevet

Nei uff - det var jo ikke meningen å antyde at dere har kjøpt noe som ser ut som billig dritt CathFoto. Hjelp, unnskyld! :-/Jeg har litt dårlig erfaring med slike steder, men vet jo at det finnes noen ålreite innimellom også. Stoffprøve hadde jeg ikke tenkt på en gang, men det var jo smart. Og når jeg googler dem så ser jeg at de faktisk har fått gode reviews også. Kan jeg spørre om hva slags stoff dere har bestilt i? :) Og ellers: takk for masse tips alle sammen! Anonymous poster hash: 7e493...48f

Tok det ikke sånn :) Jeg skal sjekke hva vi bestilte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte mine direkte fra Duni, men de finnes overralt fra matbutikker til Staples.

Den decorium butikken som nevnes over selger veldig mye av disse stive. :)

Jeg leter meg blind jeg tror jeg, men jeg finner ikke et sted på nettsiden til Duni hvor det går an å bestille...? Er det en hemmelig knapp jeg ikke vet om? :lol:

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg leter meg blind jeg tror jeg, men jeg finner ikke et sted på nettsiden til Duni hvor det går an å bestille...? Er det en hemmelig knapp jeg ikke vet om? :lol:

Jeg bestilte via den svenske siden, der finnes det nettbutikk. Litt tungvint var det jo det må jeg innrømme... :P

Men det du kan gjøre dersom du har tid er å sende den svenske kundeservisen en mail om prøver på serviettene deres, det gjorde jeg. Tok ikke så lang tid, og var helt gratis. :)

AnonymBruker
Skrevet

AAAARGH! Der har de jo pokker meg tilbud på den utgåtte fargen som jeg ikke fant noe annet sted! Rett etter at jeg bestilte noe som (kanskje) ligner fra en annen produsent! :klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...