AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #1 Skrevet 21. juli 2013 Noen barn ble vist en reklame som har fått en storm av klager mot seg i Statene. Skjønner du før barna skjønner det, hva det er som er så oppsiktsvekkende og forferdelig med denne reklamen? http://www.youtube.com/watch?v=VifdBFp5pnw (Reklamen begynner 18 sekunder inn i videoen) Anonymous poster hash: 77157...768
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #2 Skrevet 21. juli 2013 Det handler vel ikke om smarthet om man skjønner hva som er så "forferdelig" med den reklamen vel? Jeg må innrømme at jeg ikke skjønte selve reklamen en gang jeg, haha. Anonymous poster hash: 83e87...765
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #3 Skrevet 21. juli 2013 Jeg må innrømme at jeg ikke skjønte selve reklamen en gang jeg, haha. Anonymous poster hash: 83e87...765 Jenta spurte om om det er sant at cheeriosene gjør at en blir sunn og slank og moren sa, litt langtrukkent, at jo da, man blir sunn og slank av cheerios. Derfor gjorde datteren det hun gjorde, for hun trodde at faren ville bli sunn og slank. Anonymous poster hash: 77157...768
melly666 Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 Datteren spør om cheerios er bra for hjertet. Når moren svarer ja, heller hun det over hjertet til faren Jeg leste jo at det handlet om rasisme, så spilte den fire-fem ganger og analyserte ordene - men fant ingenting rasistisk. Skjønte jo det da han startet å hinte men tok litt tid. Men meh, er det virkelig noe å bli sint over? Den ser jeg ikke helt. Men nå er det jo USA så...
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #5 Skrevet 21. juli 2013 Det kontroversielle er at menn fremstilles som late og likegyldige og dumme, mens kvinner fremstilles som smarte og omtenksomme. Slik er veldig veldig mange reklamer, også her i Norge. Anonymous poster hash: 5bc4c...e16 1
#Sunrise Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 Greia er at mora er hvit, mens ungen og faren er mørk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå