Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor kan man dra fra Oslo lufthavn til for å komme til hotell med oppvarmet basseng? Eller en campingplass eller liknende nær havet?

Vurderer å flykte noen dager fra drittværet, vil reise enklest mulig og har ikke pass til lillepia på 1,5 år.

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Hvor som helst på østlandet?

Her er det jo knallvær!

Endret av Magdalene
Skrevet

Det er hotell med gedigent badeland like ved flyplassen på Gardermoen!

Skrevet

Åh? Hva heter det hotellet?

Jeg er ikke kjent på østlandet og kan tenke meg og dra til et sted der vi kanskje kan leie en hytte eller et rom, gå i fjæra/på stranden, bade litt og leke.

Det bør være slik at man bare hopper av flyet, tar et tog noen meter og vips så er man på hotellet/hytta på stranden. Enkelt, altså.

Skrevet

Det er hotell med gedigent badeland like ved flyplassen på Gardermoen![/quote

Hotellet er der fortsatt, men badelandet er desverre lagt ned.

Men som sagt over; her i Oslo-området er det nå Sydenvær med sol fra skyfri himmel og 25-28 grader, så hvor som helst er fint å dra nå :o)

Skrevet (endret)

Det var badeland på Clarion da jeg var der i 2003 - nå kommer det opp noe når jeg søker på "clarion hotel gardermoen badeland", men det står ingenting om dette på hotellets sider, bare om en trøtt spa- og treningsavdeling?

Edit: Åh, takk, vmbarbie. Jeg var ikke klar over det.

Endret av Pringle
Skrevet

Ta toget til moss og drosje ut til nes camping på jeløya.ti minutter kjøring ifra moss sentrum.

strand,sjø familiecamping,fine turmuligheter osv.

Eneste aberet er at dem ikke har matbutikk der lengre,kun en liten handel i resepsjonen der du får det nødvendigste,men dyrt.så lurt og handle matvarer i moss.

evn ring og bestill hytte først.populær campingplass.

nå er det 23 grader i vannet og 30 i lufta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...