Gå til innhold

Bruker du filter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, mulig jeg er ekstremt treg, men jeg oppdaget nettopp den magiske filterknappen på kg. Altså den som lar meg velge hvilke forumgrupper som skal vises under nye innlegg. Så vidunderlig! Plutselig kan jeg skreddersy og få mitt eget forum fritt for svangerskap, ordleker, kosthold, dagbøker og hva det nå måtte være. Ikke bare slipper man scrolle forbi alt det kjedelige, det er også større sjanser for å oppdage interessante tråder før de forsvinner bort fra forsiden. Genialt! Dette er sikkert old news for dere som følger litt mer med i timen enn jeg har gjort, men måtte bare tipse evt andre uvitende sjeler der ute.

Dere som bruker filteret flittig, hva har dere valgt/bort? Jeg må innrømme at jeg endte opp med å krysse av for en ganske stor del av gruppene etter hvert. Svangerskap var noe av det første jeg fjernet, før jeg kom på at jeg da ville gå glipp av de mange festlige navnetrådene. Nå kunne jeg godt tenkt meg et navneforum ;)

Men prøverørsfolkene kan få være i fred for meg, det samme med treningsfreakene og dagbokskriverne. Hobby, hus og hage gikk også fløyten her, sammen med miljø, natur og vitenskap.

Anonymous poster hash: 83127...f13
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvor er den knappen der, lurer jeg nå...

Selv om jeg syns de fleste forumene her inne er interessante. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Og hvor er den knappen der, lurer jeg nå...

Selv om jeg syns de fleste forumene her inne er interessante. ;)

Trykk på vis nytt innhold, så ligger den øverst til høyre :)

AnonymBruker
Skrevet

Ok, mulig jeg er ekstremt treg, men jeg oppdaget nettopp den magiske filterknappen på kg. Altså den som lar meg velge hvilke forumgrupper som skal vises under nye innlegg. Så vidunderlig! Plutselig kan jeg skreddersy og få mitt eget forum fritt for svangerskap, ordleker, kosthold, dagbøker og hva det nå måtte være. Ikke bare slipper man scrolle forbi alt det kjedelige, det er også større sjanser for å oppdage interessante tråder før de forsvinner bort fra forsiden. Genialt! Dette er sikkert old news for dere som følger litt mer med i timen enn jeg har gjort, men måtte bare tipse evt andre uvitende sjeler der ute.

Dere som bruker filteret flittig, hva har dere valgt/bort? Jeg må innrømme at jeg endte opp med å krysse av for en ganske stor del av gruppene etter hvert. Svangerskap var noe av det første jeg fjernet, før jeg kom på at jeg da ville gå glipp av de mange festlige navnetrådene. Nå kunne jeg godt tenkt meg et navneforum ;)

Men prøverørsfolkene kan få være i fred for meg, det samme med treningsfreakene og dagbokskriverne. Hobby, hus og hage gikk også fløyten her, sammen med miljø, natur og vitenskap.

Takk for tipset. Jeg var ikke klar over denne muligheten. Det ser ut som at jeg ville velge bort omtrent det samme som deg, -men fortell: hvilke underfora har du latt stå igjen?

Anonymous poster hash: 5fb85...37e

AnonymBruker
Skrevet

Visste heller ikke om denne, nå har jeg også endret innstillingene. Følger kun med på samliv og relasjoner, seksualitet, singel, kropp og helse, kosthold og trening, generell debatt og skråblikk.

Anonymous poster hash: c6d93...ba9

• Liker 1
Skrevet

Trykk på vis nytt innhold, så ligger den øverst til høyre :)

Ooooh. Ny dings. (Ja for meg) ;)

Takker.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tipset. Jeg var ikke klar over denne muligheten. Det ser ut som at jeg ville velge bort omtrent det samme som deg, -men fortell: hvilke underfora har du latt stå igjen?

De fleste, egentlig, siden de fleste fora kan inneholde en og annen legendarisk tråd. Men i tillegg til de jeg nevnte, har jeg også fjernet forumet om kjæledyr, og alt sminke-relatert. Synes det ble ganske så mye ryddigere, selv om mye står igjen. Jeg som ønsket meg færre forumgrupper, har skiftet mening etter at jeg fant filterknappen. Nå skulle jeg ønske det fantes et kjendisforum, et rosabloggerforum, og et vis puppebilder og spør om de er fine-forum. Og ikke minst et forum om toalettvaner. Så kunne man filtrert ut galskapen en gang for alle :danse:

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk, tusen takk for informasjon og instruksjon. Selv har jeg valgt bort alle dagbøkene, bryllup, graviditet og barnløse, sorgforum, kosthold og trening, mote, kosmetikk, bil og trafikk, valg, øvelsesrom og ordleker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste, egentlig, siden de fleste fora kan inneholde en og annen legendarisk tråd. Men i tillegg til de jeg nevnte, har jeg også fjernet forumet om kjæledyr, og alt sminke-relatert. Synes det ble ganske så mye ryddigere, selv om mye står igjen. Jeg som ønsket meg færre forumgrupper, har skiftet mening etter at jeg fant filterknappen. Nå skulle jeg ønske det fantes et kjendisforum, et rosabloggerforum, og et vis puppebilder og spør om de er fine-forum. Og ikke minst et forum om toalettvaner. Så kunne man filtrert ut galskapen en gang for alle :danse:

Tråder om toalettvaner og vaginakuler som sitter fast m.m. er jo de som er virkelig sjokkerende og / eller festelige! De danker ut ethvert humorprogram. For ikke å snakke om hvor mye rart man lærer av dem. Nei, kanskje filter kan være litt farlig. Man kommer til å gå glipp av mye.

• Liker 2
Skrevet

Enig, toalettvaner er blant det aller mest interessante å diskutere!

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjør dere det? Jeg har trykket på Vis nytt innhold og så Filter, men jeg kan ikke velge hvilke underforum. ?

Anonymous poster hash: 61960...1c9

Skrevet

Har ikke fått med meg at dette går ann, nei!

Om jeg skulle filtrert noe ville det blitt dagbøkene og trening- og kostholdsforumene. Booooriiiiiing...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...