AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Først og fremst vil jeg si at jeg har vanskeligheter for å få orgasme med stimulering av hender/penis. Fikset det ved å ha en god del varierte vibratorer og dildoer som får meg til å komme på null komma niks. Dette vet samboer veldig godt. Han har en jobb som tilsier at han er borte i 1 mnd og hjemme 1 mnd. Vi har likevel et godt forhold, kommuniserer bra og har det gøy sammen, både i senga og utenfor. Nå er det slik at hver gang vi har sex og han får sin orgasme så er egentlig alt over. Jeg har lagt min forståelse på at han ikke har ansvaret ene og alene for min orgasme, men det er jo fint å få helheten i bildet, at jeg ikke blir liggende alene mens han ser TV/sitter på dataen. Det blir litt kleint for min del, da lar jeg heller være. Altså, det er ikke dødsviktig at orgasmen er tilstede hver eneste gang, men det hadde jo vært godt å få en god avslutning, spesielt etter å ha gått rundt som en sulten kanin hele mnd. Har prøvd å komme med forslaget flere ganger at jeg kan få min først, for da slipper han å ''streve'' med meg når han er slapp og sliten etter sin. Og det funker, 1 eller 2 ganger.. Nå er jeg pottesur. Han presterte enda en gang å komme, uten å stimulere meg på noen som helst måte. ''Jokk jokk jokk, stønn'' FERDIG! Jeg aner seriøst ikke hva annet jeg kan gjøre, når det ikke fungerer å si det som det er. Selve samleiet er helt greit for min del, vi har varierte stillinger og koser oss sammen. Jeg har ikke noe lyst til å nekte sex, da jeg egentlig tror det bare forverrer problemet.. Som sagt, jeg har tatt dette opp med han flere ganger, på forskjellige måter. De aller fleste gangene har jeg vært veldig forsiktig, men nå i det siste har jeg blitt mer direkte. Det var absolutt ikke slik før(ikke at jeg forventer at alt skal være som for 2 år siden) Vi er 21 og 22 år. HJEEELP......!!!! Anonymous poster hash: e88f9...d59 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Ja, hvis mannen får orgasme er han ferdig. Når kvinne får orgasme får de ett opphissende hormon, det føles godt og gjør det litt vill og gal. Når menn får orgasme, får de seg en solid overdose aaaav, ett søvnhormon. Han roer seg ned, slappet av i hele kroppen og får en deilig følelse, slapper godt av. Anonymous poster hash: e4bb7...50a 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Ja, hvis mannen får orgasme er han ferdig. Når kvinne får orgasme får de ett opphissende hormon, det føles godt og gjør det litt vill og gal. Når menn får orgasme, får de seg en solid overdose aaaav, ett søvnhormon. Han roer seg ned, slappet av i hele kroppen og får en deilig følelse, slapper godt av. Anonymous poster hash: e4bb7...50a Ja, det er jo vell og fint det. Respekterer at han blir sliten og trøtt etter sin orgasme, det er ikke det som er problemet. Problemet er at han ikke bryr seg om min stimuli/orgasme/tilfredsstillelse. Verken før eller etter samleiet. TS Anonymous poster hash: e88f9...d59 3
stripen Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Ja, hvis mannen får orgasme er han ferdig. Når kvinne får orgasme får de ett opphissende hormon, det føles godt og gjør det litt vill og gal. Når menn får orgasme, får de seg en solid overdose aaaav, ett søvnhormon. Han roer seg ned, slappet av i hele kroppen og får en deilig følelse, slapper godt av. Anonymous poster hash: e4bb7...50a Er du mann? Kvinner blir også søvnige av orgasme, og menn blir ikke alltid slappe etter orgasme. 5
Version 2.0 Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 Ja, hvis mannen får orgasme er han ferdig. Når kvinne får orgasme får de ett opphissende hormon, det føles godt og gjør det litt vill og gal. Når menn får orgasme, får de seg en solid overdose aaaav, ett søvnhormon. Han roer seg ned, slappet av i hele kroppen og får en deilig følelse, slapper godt av. Anonymous poster hash: e4bb7...50a Hvor har du dette fra? Jeg har aldri blitt vill og gal etter en orgasme. Da er jeg ferdig, done, over og ut! 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 jeg hadde det sånn i et forhold en gang. neste gang han ikke brydde seg om at jeg fikk orgasme, så tok jeg saken i egne hender og kjøpte meg vibrator. han fikk ikke "bli med på leken" igjen fordi han var jo allerede ferdig. tror ikke jeg hadde behov for den vibratoren igjen mer anna enn da han var lenge borte haha
Version 2.0 Skrevet 20. juli 2013 #7 Skrevet 20. juli 2013 Jeg synes for øvrig at du, TS, skal kreve at han vier deg mer oppmerksomhet og gjør seg litt mer flid ved å hjelpe deg til å komme. Er ikke rettferdig at han skal være ego og bruke deg som en slags tømningsstasjon. Dere kan jo begynne med å masturbere foran hverandre slik at han ser hvor godt du får det når du kommer.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #8 Skrevet 20. juli 2013 Jeg er mann og jeg kunne aldri vært sammen med en kvinne som så på sex som noe som handlet utelukkende om min orgasme. Jeg har møtt flere kvinner som er sånn (ONS), men det blir ikke noe mer med de. For at jeg skal føle at sex er god må hun være sulten etter noe mer enn bare inn ut sprut slut. Hun skal knulle meg for selv å komme. Det betyr ikke at det er greit at hun er likegyldig til min orgasme, men det er fint om hun er litt mer opptatt av sin egen orgasme enn av å få en eller annen slags bekreftelse gjennom at jeg spruter. Anonymous poster hash: 316b6...2ce
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #9 Skrevet 20. juli 2013 Jeg synes for øvrig at du, TS, skal kreve at han vier deg mer oppmerksomhet og gjør seg litt mer flid ved å hjelpe deg til å komme. Er ikke rettferdig at han skal være ego og bruke deg som en slags tømningsstasjon. Dere kan jo begynne med å masturbere foran hverandre slik at han ser hvor godt du får det når du kommer. Det er nøyaktig slik jeg føler meg også. En tømmingsstasjon. Og det ender opp som irritasjons moment i forholdet generelt. Jeg har prøvd å kreve, og da legger han seg langflat og lover grønne skoger og blomstrende enger. Og gjennomfører det - til en viss tid. Så er vi tilbake på gamle trakter igjen. Men det var et godt tips du kom med - å mastruberer foran hverandre. Skal definitivt prøves. Anonymous poster hash: e88f9...d59 2
Version 2.0 Skrevet 20. juli 2013 #10 Skrevet 20. juli 2013 Det er nøyaktig slik jeg føler meg også. En tømmingsstasjon. Og det ender opp som irritasjons moment i forholdet generelt. Jeg har prøvd å kreve, og da legger han seg langflat og lover grønne skoger og blomstrende enger. Og gjennomfører det - til en viss tid. Så er vi tilbake på gamle trakter igjen. Men det var et godt tips du kom med - å mastruberer foran hverandre. Skal definitivt prøves. Anonymous poster hash: e88f9...d59 Det er faktisk ganske lærerikt og morsomt å masturbere foran hverandre. Det kan føles litt kleint, men dere blir mest sannsynlig mer intime og lærer hverandre bedre å kjenne, uten at dere faktisk skal ta så mye på hverandre.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #11 Skrevet 20. juli 2013 Jeg er mann og jeg kunne aldri vært sammen med en kvinne som så på sex som noe som handlet utelukkende om min orgasme. Jeg har møtt flere kvinner som er sånn (ONS), men det blir ikke noe mer med de. For at jeg skal føle at sex er god må hun være sulten etter noe mer enn bare inn ut sprut slut. Hun skal knulle meg for selv å komme. Det betyr ikke at det er greit at hun er likegyldig til min orgasme, men det er fint om hun er litt mer opptatt av sin egen orgasme enn av å få en eller annen slags bekreftelse gjennom at jeg spruter. Anonymous poster hash: 316b6...2ce Hva med oss, kvinner, som får orgasme når vi ser at HAN får orgasme? For meg er det nemlig veldig, veldig opphissende og nærmest garantert orgasme å se hans orgasme, ansiktet, øynene, stønningen ... Anonymous poster hash: f9499...9ed 1
Version 2.0 Skrevet 20. juli 2013 #12 Skrevet 20. juli 2013 Hva med oss, kvinner, som får orgasme når vi ser at HAN får orgasme? For meg er det nemlig veldig, veldig opphissende og nærmest garantert orgasme å se hans orgasme, ansiktet, øynene, stønningen ... Anonymous poster hash: f9499...9ed Enig. Er den største turn-on som finnes! Menn som nyter og stønner!! Winning! 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #13 Skrevet 20. juli 2013 Jeg er mann og jeg kunne aldri vært sammen med en kvinne som så på sex som noe som handlet utelukkende om min orgasme. Jeg har møtt flere kvinner som er sånn (ONS), men det blir ikke noe mer med de. For at jeg skal føle at sex er god må hun være sulten etter noe mer enn bare inn ut sprut slut. Hun skal knulle meg for selv å komme. Det betyr ikke at det er greit at hun er likegyldig til min orgasme, men det er fint om hun er litt mer opptatt av sin egen orgasme enn av å få en eller annen slags bekreftelse gjennom at jeg spruter. Anonymous poster hash: 316b6...2ce Mange kvinner har problemer med orgasme ved sex, det betyr ikke at vi ikke nyter sexen.Anonymous poster hash: 8b13a...9f8 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #14 Skrevet 20. juli 2013 Hva med oss, kvinner, som får orgasme når vi ser at HAN får orgasme? Anonymous poster hash: f9499...9ed De fleste mannfolk bryr seg mer om å komme selv enn om om hun kommer eller ei. Ikke noe problem å finne en mann som er slik du liker. Er litt verre å finne kvinner som ikke er opphengt i egen bekreftelse gjennom hans orgasme. Anonymous poster hash: 316b6...2ce
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #15 Skrevet 21. juli 2013 Mange kvinner har problemer med orgasme ved sex, det betyr ikke at vi ikke nyter sexen.Anonymous poster hash: 8b13a...9f8 Jeg forstår ikke helt hvor den kom fra? Jeg skrev ikke at kvinner ikke kan nyte sex uten orgasme. Jeg skrev at jeg nyter ikke sex hvor hun er opphengt i min orgasme. For meg er ikke sex noe jeg har solo og hun er en knulledukke, for meg er sex noe man har sammen. Hvis hun ikke kommer føler jeg meg like mislykket som de fleste kvinner føler seg hvis de har sex og han aldri kommer. De fleste kvinner, du er en av dem, gir blaffen i sin egen orgasme og er opphengt i at han skal komme for da får hun en eller annen slags bekreftelse. For TS er ikke dette god sex. Ikke for meg heller. Slike kvinner som deg finnes det et overveldende flertall av. Kvinner som selv liker å komme, som selv liker å få orgasme, derimot, de er det ikke så mange av. Jeg håper du finner en fyr som aldri gir deg orgasme men som spruter mange ganger i løpet av sexlivet deres, så du får den bekreftelsen du er så opptatt av. Og så håper jeg at jeg finner ei kvinne som selv liker å få orgasme, som ikke ser på sin orgasme som tom og meningsløs, slik du gjør. Anonymous poster hash: 316b6...2ce
Gjest Lille-pus Skrevet 21. juli 2013 #16 Skrevet 21. juli 2013 (endret) Jeg er mann og jeg kunne aldri vært sammen med en kvinne som så på sex som noe som handlet utelukkende om min orgasme. Jeg har møtt flere kvinner som er sånn (ONS), men det blir ikke noe mer med de. For at jeg skal føle at sex er god må hun være sulten etter noe mer enn bare inn ut sprut slut. Hun skal knulle meg for selv å komme. Det betyr ikke at det er greit at hun er likegyldig til min orgasme, men det er fint om hun er litt mer opptatt av sin egen orgasme enn av å få en eller annen slags bekreftelse gjennom at jeg spruter. Anonymous poster hash: 316b6...2ce God sex er en toveis prosess og den involverer begge parter. Du er en voksen mann i det du skriver. Og slike voksne menn er en ren gudegave for kvinner som kjenner, erkjenner og nyter sin egen seksualitet. Takk. Endret 21. juli 2013 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #17 Skrevet 21. juli 2013 Jeg forstår ikke helt hvor den kom fra? Jeg skrev ikke at kvinner ikke kan nyte sex uten orgasme. Jeg skrev at jeg nyter ikke sex hvor hun er opphengt i min orgasme. For meg er ikke sex noe jeg har solo og hun er en knulledukke, for meg er sex noe man har sammen. Hvis hun ikke kommer føler jeg meg like mislykket som de fleste kvinner føler seg hvis de har sex og han aldri kommer. De fleste kvinner, du er en av dem, gir blaffen i sin egen orgasme og er opphengt i at han skal komme for da får hun en eller annen slags bekreftelse. For TS er ikke dette god sex. Ikke for meg heller. Slike kvinner som deg finnes det et overveldende flertall av. Kvinner som selv liker å komme, som selv liker å få orgasme, derimot, de er det ikke så mange av. Jeg håper du finner en fyr som aldri gir deg orgasme men som spruter mange ganger i løpet av sexlivet deres, så du får den bekreftelsen du er så opptatt av. Og så håper jeg at jeg finner ei kvinne som selv liker å få orgasme, som ikke ser på sin orgasme som tom og meningsløs, slik du gjør.Anonymous poster hash: 316b6...2ce Oj, det var da litt av en reaksjon. Jeg er aktiv når vi har sex, og blir veldig glad dersom jeg får orgasme, men det skjer ekstremt sjeldent. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne få orgasme, men det klarer jeg kun når jeg onanerer. Har prøvd alt mulig, men det krever en intens stimulering av klitoris som jeg ikke oppnår under sex. Kunne jeg endret på dette ville jeg selvsagt gjort det. Heldigvis har jeg hatt kjærester som har hatt forståelse for problemet mitt, og ikke dumpet meg på grunn av det.Anonymous poster hash: 8b13a...9f8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #18 Skrevet 21. juli 2013 blir veldig glad dersom jeg får orgasme, men det skjer ekstremt sjeldent. Anonymous poster hash: 8b13a...9f8 Bra er det, siden du synes sex uten orgasme passer fint for deg. Å finne menn som har "forståelse" for det er ikke særlig vanskelig, de færreste menn bryr seg om om du kommer eller ei. Det er jo det TS sliter med, hun er sammen med en som er slik men ønsker at han var litt interessert i hennes orgasme også. Det finnes menn som er det og det finnes kvinner som liker å få orgasme under sex. Vi er alle forskjellige. Respekter det. For meg føles det feil med sex der hun søker bekreftelse gjennom min pikk. Bekreftelsen får hun søke utenfor senga, som i følelser, omtanke, ord, gjerninger, i senga holder vi om hverandre og har sex sammen. Slik er det for meg. Så kan du nyte all den orgasmeløse sexen du bare vil. Det er det som passer best for deg (selv om jeg aner et lite ønske om at du også kunne få orgasme under sex). Anonymous poster hash: 316b6...2ce 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #19 Skrevet 21. juli 2013 Jeg syns det går greit å ikke få orgasme,men jeg forventer at han skal bry seg! skjønner ikke at du orker jeg ts.. dette høres ikke noe sexy ut, høres ut som om han har "gitt opp",eneste som betyr noe er at han er fornøyd og kan sove Anonymous poster hash: 52af8...162
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #20 Skrevet 21. juli 2013 Bra er det, siden du synes sex uten orgasme passer fint for deg. Å finne menn som har "forståelse" for det er ikke særlig vanskelig, de færreste menn bryr seg om om du kommer eller ei. Det er jo det TS sliter med, hun er sammen med en som er slik men ønsker at han var litt interessert i hennes orgasme også. Det finnes menn som er det og det finnes kvinner som liker å få orgasme under sex. Vi er alle forskjellige. Respekter det. For meg føles det feil med sex der hun søker bekreftelse gjennom min pikk. Bekreftelsen får hun søke utenfor senga, som i følelser, omtanke, ord, gjerninger, i senga holder vi om hverandre og har sex sammen. Slik er det for meg. Så kan du nyte all den orgasmeløse sexen du bare vil. Det er det som passer best for deg (selv om jeg aner et lite ønske om at du også kunne få orgasme under sex).Anonymous poster hash: 316b6...2ce Du aner et lite ønske om det? Det er jo det jeg prøver å si, selvsagt skulle jeg ønske jeg fikk orgasme. Jeg har alltid lurt på hva som er galt og prøvd mye forskjellig. Jeg mener at selv om kvinner ikke får orgasme er det ikke fordi det ikke interesserer oss, men at det er vanskelig for noen. Jeg har også vurdert å gå til sexolog, skulle selvsagt gitt mye for å være som andre og få orgasme. Det jeg mente med forståelse er at det gjør det bare verre når menn prøver å presse på for at jeg skal få orgasme, jo hardere jeg prøver jo vanskeligere blir det. Tror det er få som ikke interesserer seg for orgasme, men man aksepterer at det ikke er en selvfølge og prøver å nyte sexen for det, uavhengig av om han spruter eller ikke. Anonymous poster hash: 8b13a...9f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå