Gå til innhold

Middel mot svette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg driver med vekter og bodyboulding, men problemet er at jeg svekket utrolig mye i ansiktet. Finnes det er middel man kan påføre i ansiktet eller område rundt som minsker svette? Eller annen måte å forhindre svetten?

Takker.

Anonymous poster hash: 16acd...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes mange effektive deodoranter, men ville ikke brukt de i ansiktet akkurat...

Anonymous poster hash: b18ce...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker på noe sånt. Man har dt til andre kroppsdeler, så jeg lurer på om det finnes noe for ansiktet?

Kan være krem, pudder osv hva som helst, bare det er vist at det funker.

Anonymous poster hash: 16acd...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fler please? Har dere prøvd noe selv?

Anonymous poster hash: 16acd...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stop24 fra apoteket, reseptfritt! Funker ganske bra på meg, kommer i både spray og krem. Kremen smører jeg i panna:)

Anonymous poster hash: 9ec79...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kun er stop-24 eller andre apotekvarer som inneholder aluminiumsklorid. Ta det på om natta og vask av neste morgen. Kan brukes i ansikt, men ikke nær øyne. Så lenge du ikke reagerer på det, går det fint.

Anonymous poster hash: 49111...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne stop24 kremen som man smører på og vasker av senere, gjør den at man ikke svetter MENS man har den på eller ETTER at man har vasket den av?

Anonymous poster hash: 16acd...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ballepulver leste jeg. Uff haha

Det har jeg aldri hørt om,og jeg trenger noe annet enn stop24,som ikke virker særlig på meg

Yerka har jeg hørt om,men aldri brukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne stop24 kremen som man smører på og vasker av senere, gjør den at man ikke svetter MENS man har den på eller ETTER at man har vasket den av?

Anonymous poster hash: 16acd...394

Den virker etter man har vasket den av også. I begynnelsen bruker man hver kveld, etterhvert kan man gjøre det 2-3 ganger per uke. Poenget med å ha den over natten er at den får tid til å virke, samt at man ikke svetter den bort. Den bør også påføres når huden er tørr.

Anonymous poster hash: 49111...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ballepulver leste jeg. Uff haha

Det har jeg aldri hørt om,og jeg trenger noe annet enn stop24,som ikke virker særlig på meg

Yerka har jeg hørt om,men aldri brukt

Jeg reagerte på Yerka, men ikke på. Stop-24. Den i inneholder også aluminiumsklorid, ikke noe annet. Om man trenger noe mer må man enten ta thorakal sympatektomi på A-hus (kun for ekstrem hånd og/eller ansiktssvette) eller ta botox (Svetteklinikken.no).

Anonymous poster hash: 49111...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...