Gå til innhold

Stillingsprosent og antall dager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger en jobb på siden av studiene på høsten, men jeg trenger ikke allverden, det tror jeg ikke jeg klarer med heller, så max 3 dager i uka. Men hvor stor stillingsprosent tilsvarer det ca? Og er det i det hele tatt mulig å oppdrive så små stillinger?



Anonymous poster hash: 7d538...266
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger en jobb på siden av studiene på høsten, men jeg trenger ikke allverden, det tror jeg ikke jeg klarer med heller, så max 3 dager i uka. Men hvor stor stillingsprosent tilsvarer det ca? Og er det i det hele tatt mulig å oppdrive så små stillinger?

Anonymous poster hash: 7d538...266

3 dager i uka tilsvarer ca. 50% hvis det f.eks er en butikk som også har åpent lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om du skal jobbe heile dager, dvs 7,5 timer dei dagene du jobber. Men heile dager vil 3 dager i veka tilsvare 60%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om du skal jobbe heile dager, dvs 7,5 timer dei dagene du jobber. Men heile dager vil 3 dager i veka tilsvare 60%.

Men det er vel som regel kun 50 eller 70% å oppdrive?

Kan ikke huske å sett en utlyst 60% stilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel som regel kun 50 eller 70% å oppdrive?

Kan ikke huske å sett en utlyst 60% stilling.

Kommer heilt ann på kva bansje det gjeld. Mulig det er slik innen butikk o.l. men har innen både helse og kontor hatt kollegaer med allverden slags stillingsbrøker, også 60%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer heilt ann på kva bansje det gjeld. Mulig det er slik innen butikk o.l. men har innen både helse og kontor hatt kollegaer med allverden slags stillingsbrøker, også 60%.

Ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan fint jobbe hele dager:) Men jeg har sett stillinger utlyst i alt fra 14,3% til 90,3 og gudveit :fnise: Men ok, Rundt 50 % er det jeg må se etter altså!:) Ikke noe særlig mer tror jeg. Har så lite forbruk at jeg ikke orker å drepe meg med jobbing.



Anonymous poster hash: 7d538...266
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...