AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 fordi jeg fryser sånn -.- er det fordi jeg er syk eller fordi jeg bare har spist en skive og et eple idag? :OAnonymous poster hash: 493ee...0f2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 au:( har utroolig vondt i hodet nå!Anonymous poster hash: 493ee...0f2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Ta deg en Paracet. Anonymous poster hash: 5c99c...e14 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Ta deg en Paracet. Anonymous poster hash: 5c99c...e14 ok, takk Anonymous poster hash: 493ee...0f2 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #5 Skrevet 20. juli 2013 spis og drikk nok , så slutter du nok og fryse og hodepinen går over av seg selv Anonymous poster hash: ecacc...5d6 1
Hulderen Skrevet 20. juli 2013 #6 Skrevet 20. juli 2013 au:( har utroolig vondt i hodet nå!Anonymous poster hash: 493ee...0f2 Har du drukket nok i varmen? Med væskeunderskudd kommer det vldig fort hodepine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå