Gå til innhold

Hvor ofte analsex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde analsex for første gang i går, og digget det! Vet at man ikke bør ha det for ofte, men hva er 'ikke for ofte'? Egentlig så ønsker jeg å prøve igjen idag, men det er kanskje litt tidlig? :)

Anonymous poster hash: a5e1e...a7d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rumpekjører hver jævla dag, jeg. Går helt fint. :)

Anonymous poster hash: 24d0c...c80
AnonymBruker
Skrevet

Bump

Anonymous poster hash: a5e1e...a7d

AnonymBruker
Skrevet

Du kan få rectal prolaps hvis du gjør det for ofte. Google det hvis du lurer på hva det er. I verste fall kan man få det etter bare en gang. Så det er ikke noe man burde drive på med. Det er ikke bra. Muskelen der bak slites ut av det. Til slutt kan man ikke lenger holde seg men må bruke bleie.

Anonymous poster hash: 3e668...203
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Et par ganger i uken bør gå bra, men ta det rolig. :)

Anonymous poster hash: 8e85a...5c5
  • Liker 1
Skrevet

Har det så ofte jeg føler for det. Tipset er og bruke tid, glidemiddel og mer glidemiddel. Og lytt til kroppens signaler.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan få rectal prolaps hvis du gjør det for ofte. Google det hvis du lurer på hva det er. I verste fall kan man få det etter bare en gang. Så det er ikke noe man burde drive på med. Det er ikke bra. Muskelen der bak slites ut av det. Til slutt kan man ikke lenger holde seg men må bruke bleie.

Nja, sånne ting skjer vanligvis ikke på grunn av en vanlig kuk. Det er heller snakk om når du kjører en gigantisk dildo, strapon, aubergin eller hæstkuk opp i der.

Anonymous poster hash: a6a26...24a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nja, sånne ting skjer vanligvis ikke på grunn av en vanlig kuk. Det er heller snakk om når du kjører en gigantisk dildo, strapon, aubergin eller hæstkuk opp i der. Anonymous poster hash: a6a26...24a

Uff, der fikk jeg ufine bilder i toppen gitt :fnise:

Anonymous poster hash: 44ff2...a09

Skrevet

Kunne gjerne hatt det hver dag jeg...:)

AnonymBruker
Skrevet

Sammenhengen mellom rektalprolaps og analsex er nesten ikkeeksisterende. Og har ingenting med sliting av muskelen å gjøre heller.

Det er vanligere blandt homofile menn, men kun når de kommer i en alder av 60+ og har drevet med det i 40 år.

Anonymous poster hash: a6a26...24a

Gjest Eurodice
Skrevet

Kunne gjerne hatt det hver dag jeg... :)

At du blir tatt i analen, mener du?

• Liker 7
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Utrolig hvor mange uvitende mennesker som sitter her og svarer på seriøse spørsmål.

Ringmuskelen slites ikke ut sånn helt uten videre, det er en muskel, den tåler å bli strukket. Sjangsen for at du ender opp i bleie på grunn analsex er forsvinnende liten, med den forutsetningen at man praktiserer trygg analsex. Det vil si mye oppvarming, mye glid, slapp helt av og lytt til kroppens signaler.

Endret av Raindrops
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er analsex deilig for noen (kvinner)? Er kvinne selv, og forstår det bare ikke. Helt greit at noen driver på med det, men det virker som så mange synes det er deilig?!? Det virker jo bare vondt, ekkelt og unaturlig?

Anonymous poster hash: a22e3...eb7

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er litt vondt akkurat når penis skal inn gjennom ringmuskelen, men etterpå er det bare sinnsykt deilig, og de orgasmene jeg får når han er der inne er ubeskrivelige. Dessverre blir det ubehagelig igjen når orgasmen ebber ut, så jeg sliter med å klare å holde ut til ham kommer, da han trenger en del mer tid enn meg. Men da kan vi avslutte oralt f.eks ( Vi bruker kondom for enkelhets skyld der bak. )

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Hvorfor er analsex deilig for noen (kvinner)? Er kvinne selv, og forstår det bare ikke. Helt greit at noen driver på med det, men det virker som så mange synes det er deilig?!? Det virker jo bare vondt, ekkelt og unaturlig?

Anonymous poster hash: a22e3...eb7

Jeg synes det er en merkelig ting å spørre om. Det er deilig fordi det er deilig. Både fysisk og psykisk. Det er åpenbart ikke godt for absolutt alle, men det gjelder de fleste seksuelle ting.

• Liker 2
Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Evt, til slutt kan man ikke lenger holde seg men må spre dritt på internett..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

fortell meg at du har avluttet oralt uten kondom...

Jeg synes det er litt vondt akkurat når penis skal inn gjennom ringmuskelen, men etterpå er det bare sinnsykt deilig, og de orgasmene jeg får når han er der inne er ubeskrivelige. Dessverre blir det ubehagelig igjen når orgasmen ebber ut, så jeg sliter med å klare å holde ut til ham kommer, da han trenger en del mer tid enn meg. Men da kan vi avslutte oralt f.eks ( Vi bruker kondom for enkelhets skyld der bak. )

Anonymous poster hash: 4cc12...17b
  • Liker 1
Skrevet (endret)

slettet

Endret av blomsterfest
Skrevet

fortell meg at du har avluttet oralt uten kondom...

Anonymous poster hash: 4cc12...17b

Nei

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Enig

009.omfgif.com/gif/009/gifs/085809Anal-rape-2.gif

24.media.tumblr.com/tumblr_ma6rpcJ8UL1rcmfhmo1_250.gif

Anonymous poster hash: 0e323...613

Endret av ninuska_
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...