Gå til innhold

SJOKKERT! Folk bruker meg som underholdning!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, rett på sak: Jeg sliter litt med spisingen og veier av den grunn 48 kg og er 1.67. Jeg er snart 30.

I dag tok jeg på meg en sommerkjole siden det var så varmt. Dette til tross for at jeg ikke er så komfortabel med kroppen min.

Jeg merket meg raskt at det var flere som stirra. Spesielt en mann på matbutikken. Han fulgte etter meg, og når jeg stanset og leste bak på noe, stanset han også, satte fra seg handlekurven, planta beina godt ned i gulvet, rettet seg mot meg og stod rett opp og ned og glante. Jeg ble så sint og lei meg at jeg gikk fra butikken uten mat. Har spist havregrøt til middag, og vet neimen ikke hva jeg skal spise i morgen.

Spesielt var det mange som så på beina mine, jeg vet de er litt tynne, eller var det kanskje de brede hoftene mine de så på. jeg vet ikke, men det er uansett ubehagelig, jeg kan da umulig være så tynn heller :( Ja jeg er sikker på at det ikke bare er innbilling, har flere eksempler, men det blir mye å skrive ned.

Anonymous poster hash: 0a43f...a14
Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvordan vet du at de så på deg fordi du var (for) tynn? Kanskje de syns du var fin?

• Liker 8
Skrevet

Dette må du bare riste av deg. Idioter finnes overalt, det eneste som fungerer er å overse dem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er fullt mulig de tittet på deg fordi de likte det de så. For så skrekkelig tynn ser jeg ikke for meg at du kan være.

Anonymous poster hash: 71d47...55f
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg selv synes ikke jeg er tynn, men kjenner noen som maser om det hele tiden, så da blir jeg jo litt forvirra da :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkert en flott kvinne som ser veldig bra ut i sommerkjolen din! Ikke bekymre deg for dette :)

Anonymous poster hash: ca7ec...963
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også stirra mye på, TS.

Men det får de bare gjøre. Jeg har lørt meg å leve med det. Om jeg er så jæ... spennende å se på, så tenker jeg bare at de må ha veldig lite spennende som foregår i deres eget liv.

Jeg er sikkert på at du er pen i kjolen :) Prøv å nyt sommeren så godt som du kan!

Anonymous poster hash: 87593...3d7
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er litt undervektig, men ikke i sånn at det ser stygt ut. Jeg tror du rett og slett så digg ut i sommerkjolen din! :)

Anonymous poster hash: 46315...9d5
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt at når en med samme vekt legger ut bilde av seg om en tråd i BMI får hun høre at hun må slutte å stikke fingeren i halsen, mens nå kommer alle og sier at TS sikkert ser flott ut.

For all del, jeg mener man kan se flott ut selv om man veier litt for mye eller litt for lite! Du må bare lære deg å gi litt faen, TS. :)

Anonymous poster hash: e239f...da9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

48 kg på dine 167 cm er jo ganske slankt, men uten å ha sett deg er det jo vanskelig å si noe vettugt. Men uansett hvordan man ser ut så er det jo aldri greit å stirre eller bruke noen som underholdning. Neste gang synes jeg du bare skal spørre dem hva de stirrer på. Folk flest blir så overrasket og flaue at de ikke vet hva de skal si:P Og om de sier at du er tynn eller hva det nå måtte være så sier du bare at ja, det er du. Hva bryr det deg? Ingen grunn til at du skal løpe hjem å skjemmes når det er andre som skal skjemmes:)

Anonymous poster hash: b7079...efc
AnonymBruker
Skrevet

folk vil alltid kikke, og noen ganger når man ikke har det så godt med seg selv er det ubehagelig, nesten uansett hva grunnet til at folk kikker er, fordi det er ubehagelig å bli et objekt for andres glaning (enten det er en guttegjeng som stirrer på rumpa di fordi den er fin, eller fordi noen synes du er for tykk, tynn, hjubeint etc.)

Man må nesten velge selv hvordan man skal tolke det, og dermed til det positive. De gangene jeg våger å ta på meg noe jeg synes er fint, men kanskje litt mer skrikende og ikke noe jeg går med hver dag (høye heler, er pyntegjenstand i håret, en ny kjole, en kul jakke) så velger jeg å tolke blikkene jeg får som "oj hun var fin" istedet for "herregud hva har hun dratt på seg, tror hun at hun er fin?", for det er 50/50 hva de tenker. Man må prøve å tenke at verden er litt slik man tolker den, og så lenge du ser fornøyd ut, vil også flere mennesker synes det.

Dersom noen stirrer så mye at det blit ubehagelig og tydelig, kan man pent spørre om de lurer på noe. Har gjort det en gang, og da sa hun jeg spurte; " nei, jeg synes bare badedrakten din er så utrolig fin, og lurte litt på hvor den er fra", jeg var sikker på at hun stod og tenkte "hun der burde aldri vise seg offentlig i det antrekket der, feite hval" - eller noe i den dur:P

Anonymous poster hash: 60a34...ad2
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Få hjelp, du kan da umulig mene det er sunt og veie 40 kg når du er så høy.

Anonymous poster hash: 8a991...4f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Få hjelp, du kan da umulig mene det er sunt og veie 40 kg når du er så høy.

Få briller, det står 48 kg, ikke 40.

• Liker 4
Skrevet

Hvis en mann følger etter en tynn dame er det som regel fordi hun er fin og ikke tynn. Det er er ingen som bryr seg om hvordan andre ser ut så lenge de ikke er attraktive.

AnonymBruker
Skrevet

Få briller, det står 48 kg, ikke 40.

Er ikke noe særlig mye bedre stakkars, uff

• Liker 1
Skrevet

Er det første gang med kjole? Da stirret de sikkert fordi du er kritthvit.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe særlig mye bedre stakkars, uff

Selvsagt er det en forskjell på 8 kg.

Hadde jeg vært 8 kg lettere ville jeg vært sykelig tynn (selv om enkelte mener jeg er det nå også). Hadde jeg vært 8 kg tyngre hadde jeg vært på grensa til tjukk.

• Liker 6
Skrevet

Han mannen som fulgte etter deg ville nok sjekke deg opp ;)

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det en forskjell på 8 kg.

Hadde jeg vært 8 kg lettere ville jeg vært sykelig tynn (selv om enkelte mener jeg er det nå også). Hadde jeg vært 8 kg tyngre hadde jeg vært på grensa til tjukk.

Akkurat ja, der svarte du på det selv. Et par kg mer og du hadde vært tjukk, se til å få hjelp.

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det en forskjell på 8 kg. Hadde jeg vært 8 kg lettere ville jeg vært sykelig tynn (selv om enkelte mener jeg er det nå også). Hadde jeg vært 8 kg tyngre hadde jeg vært på grensa til tjukk. Anonymous poster hash: e239f...da9

Eller sett litt mer normal ut, kanskje?

Anonymous poster hash: e6a55...86b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...