Gå til innhold

Sitte på huk - au au au


monja

Anbefalte innlegg

I går satt jeg på huk og stelte litt i hagen, men da jeg skulle reise meg opp igjen måtte jeg har hjelp av mannen fodi det kjentes ut som om lysken hadde trekt seg sammen og "satt seg fast" sånn. Klarte nesten ikke å strekke meg ut og det var vondt. Er 16+5 idag så jeg har ikke fått så veldig stor mage enda heller. Flere som har opplevd dette? Neste gang tar jeg iallefall med meg noe å sitte på når jeg skal holde på ute. Ikke mere sitting på huk for min del nei :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Det er veldig forskjellig.

Noen kan sitte på huk fram til fødselen og under fødselen.

Andre kan ikke.

Jeg tilhørte desverre siste kategori i mitt 2. svangerskap.

I mitt første - da var jeg frisk som en fisk.

Kjenn etter på din kropp hva du klarer.

Smerter er jo kroppens måte å fortelle deg at ikke alt er som det skal... :wink:

Ta vare på deg selv.

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette er jo så GRUSOMT jeg har det hver gang jeg sitter på huk eller sitter vanlig og reiser meg fort opp, eller snur meg fort rundt i senga. Jeg er nå 16+0 og har hatt det siden jeg var en par uker på vei.

HVOR LENGE SKAL DETTE VARE??? :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også dette... Det er ikke spesiellt godt nei. Snu seg i sengen er jo et lite helvete. Har nå fått problemer med å gå normalt. Det kom i uke 30. Jeg har svømt for å holde meg i form, og etter skigåing i påsken ble alt bare MYE værre. Så nå sitter jeg her på rompa og orker nesten ingenting, må hvile masse. Så jenter, pass på bekkenet deres!

Lykke til videre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...