AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Hei jeg og mine foreldre bestilte en tur med superspeed til danmark for et par dager siden, uten avbestillingsforsikring. Vi har alle 3 reiseforsikring. I går fikk min mor beskjed at hennes far har gått bort. Og nå vet jeg ikke hva vi skal gjøre, hun er sønderknust og ferien som skulle være om 2 uker blir jo avlyst. Jeg har undersøkt litt på color line sine hjemmesider og der står det at vi må ha legeerklæring ( og får kun refundert hvis vi har hatt avbestillingsbeskyttelse ) er det noen som vet hvordan jeg skal gå frem? Blir surt å måtte avlyse og så miste pengene. Anonymous poster hash: fe233...7f2
Pringle Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 (endret) Har du betalt reisen med Mastercard, har du automatisk reise- og avbestillingsbeskyttelse. Kondolerer med morfar. Endret 20. juli 2013 av Pringle
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Hei jeg og mine foreldre bestilte en tur med superspeed til danmark for et par dager siden, uten avbestillingsforsikring. Vi har alle 3 reiseforsikring. I går fikk min mor beskjed at hennes far har gått bort. Og nå vet jeg ikke hva vi skal gjøre, hun er sønderknust og ferien som skulle være om 2 uker blir jo avlyst. Jeg har undersøkt litt på color line sine hjemmesider og der står det at vi må ha legeerklæring ( og får kun refundert hvis vi har hatt avbestillingsbeskyttelse ) er det noen som vet hvordan jeg skal gå frem? Blir surt å måtte avlyse og så miste pengene.Anonymous poster hash: fe233...7f2 Reiseforsikringen deres skal dekke dette. Det skal derfor ikke være nødvendig å ha en egen avbestillingsforskring. Vår dekker hvertfall sykdom og sykdom i nær familie (inkludert noen i reisefølget sitt). Ta kontakt med forsikringsselskapet deres, så ordner det seg helt sikkert!Anonymous poster hash: 6ee79...f48
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Mente sykdom og dødsfall i nær familie...Anonymous poster hash: 6ee79...f48
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 ts her Gjelder dette hotell også ? Jeg bestilte hotell gjennom hotels.com og så nå at det ikke var refund ved avbestilling.. Tenkte ikke over at det var noen hotell som ikke hadde det, i forrige bestillinger til Hotels.com så har de hatt gratis avbestilling, men det har ikke dette hotellet. Anonymous poster hash: fe233...7f2
reiseglad Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Reiseforsikring, reiseforsikring, reiseforsikring osv!!! Sjekk reiseforsikringen din, du! Vi kan ikke si hva din reiseforsikring dekker, men vanligvis skal den dekke sånne ting :-) 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 ts her Gjelder dette hotell også ? Jeg bestilte hotell gjennom hotels.com og så nå at det ikke var refund ved avbestilling.. Tenkte ikke over at det var noen hotell som ikke hadde det, i forrige bestillinger til Hotels.com så har de hatt gratis avbestilling, men det har ikke dette hotellet. Anonymous poster hash: fe233...7f2 Har du betalt for hotellet allerede, eller bare booket? Vi pleier alltid å bare booke, og så betale ved abreise, da kan man bare droppe å dukke opp uten noe mer om og men, er jo så klart greit å si ifra uansett da, for hotellets skyld. Om du alt har betalt vet jeg ikke, men sjekk reiseforsikringen din. Anonymous poster hash: 689ba...bf6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Det skal vanligvis dekke alle utgifter til fly/hotel/leiebil osv. Det kommer helt an på reiseforsikringen din naturligvis - men mest sannsynlig har dere dette inkludert. (Vil tro så godt som alle har dette..) Anonymous poster hash: 6ee79...f48
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå