Gå til innhold

uventet dødsfall ingen avbestillingsforsikring

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

jeg og mine foreldre bestilte en tur med superspeed til danmark for et par dager siden, uten avbestillingsforsikring.

Vi har alle 3 reiseforsikring.

I går fikk min mor beskjed at hennes far har gått bort.

Og nå vet jeg ikke hva vi skal gjøre, hun er sønderknust og ferien som skulle være om 2 uker blir jo avlyst.

Jeg har undersøkt litt på color line sine hjemmesider og der står det at vi må ha legeerklæring ( og får kun refundert hvis vi har hatt avbestillingsbeskyttelse )

er det noen som vet hvordan jeg skal gå frem?

Blir surt å måtte avlyse og så miste pengene.

Anonymous poster hash: fe233...7f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du betalt reisen med Mastercard, har du automatisk reise- og avbestillingsbeskyttelse.

Kondolerer med morfar.

Endret av Pringle
AnonymBruker
Skrevet

Hei

jeg og mine foreldre bestilte en tur med superspeed til danmark for et par dager siden, uten avbestillingsforsikring.

Vi har alle 3 reiseforsikring.

I går fikk min mor beskjed at hennes far har gått bort.

Og nå vet jeg ikke hva vi skal gjøre, hun er sønderknust og ferien som skulle være om 2 uker blir jo avlyst.

Jeg har undersøkt litt på color line sine hjemmesider og der står det at vi må ha legeerklæring ( og får kun refundert hvis vi har hatt avbestillingsbeskyttelse )

er det noen som vet hvordan jeg skal gå frem?

Blir surt å måtte avlyse og så miste pengene.

Reiseforsikringen deres skal dekke dette.

Det skal derfor ikke være nødvendig å ha en egen avbestillingsforskring.

Vår dekker hvertfall sykdom og sykdom i nær familie (inkludert noen i reisefølget sitt).

Ta kontakt med forsikringsselskapet deres, så ordner det seg helt sikkert!

Anonymous poster hash: 6ee79...f48

AnonymBruker
Skrevet

Mente sykdom og dødsfall i nær familie...

AnonymBruker
Skrevet

ts her

Gjelder dette hotell også ?

Jeg bestilte hotell gjennom hotels.com og så nå at det ikke var refund ved avbestilling..

Tenkte ikke over at det var noen hotell som ikke hadde det, i forrige bestillinger til Hotels.com så har de hatt gratis avbestilling, men det har ikke dette hotellet.

Skrevet

Reiseforsikring, reiseforsikring, reiseforsikring osv!!! Sjekk reiseforsikringen din, du! Vi kan ikke si hva din reiseforsikring dekker, men vanligvis skal den dekke sånne ting :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ts her

Gjelder dette hotell også ?

Jeg bestilte hotell gjennom hotels.com og så nå at det ikke var refund ved avbestilling..

Tenkte ikke over at det var noen hotell som ikke hadde det, i forrige bestillinger til Hotels.com så har de hatt gratis avbestilling, men det har ikke dette hotellet.

Har du betalt for hotellet allerede, eller bare booket? Vi pleier alltid å bare booke, og så betale ved abreise, da kan man bare droppe å dukke opp uten noe mer om og men, er jo så klart greit å si ifra uansett da, for hotellets skyld. Om du alt har betalt vet jeg ikke, men sjekk reiseforsikringen din.

Anonymous poster hash: 689ba...bf6

AnonymBruker
Skrevet

Det skal vanligvis dekke alle utgifter til fly/hotel/leiebil osv.

Det kommer helt an på reiseforsikringen din naturligvis - men mest sannsynlig har dere dette inkludert.

(Vil tro så godt som alle har dette..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...