AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #1 Skrevet 20. juli 2013 Jeg får små blødninger hver gang jeg har sex! Hva kan det være? Har ikke merka noe til kjønnssykdom før og har hatt samme partner i 3 år... Sliter med at jeg får blødninger av p-piller så går ikke på noe nå og syns egentlig det har vært mye rart etter at jeg hadde en spontanabort for mange år siden. Hadde ingen plager før det, men nå etterpå har det begynt å komme mer og mer. Anonymous poster hash: ff5c4...f48
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #2 Skrevet 20. juli 2013 Det kan være lettblødende livmorhals - det har jeg, og ble verre etter jeg sluttet på p-piller. Men har alltid hatt litt - og det kan blø MYE. Det ble betydelig verre første trimester under graviditet. Men, det kan også være et tegn på celleendringer - så det er uansett lurt å ta GUsjekk. Da ser de umiddelbart om du har lettblødende livmorhals/overfølsomme slimhinner. Om du nettopp har tatt celleprøver(altså at du sjekker regelmessig slik man skal) så er det nok livmorhalsen. Anonymous poster hash: 8cac1...27c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #3 Skrevet 20. juli 2013 Jeg sliter med det samme og har vært hos legen for undersøkelse. Det hun sa var at det er veldig vanlig og det i mitt tilfelle skjer når penis treffer livmortappen. Slimhinnene kan vrenge seg ut og de er mer sjøre og blør lettere. Jeg begynner kun å blø hvis kjæresten bunner meg og jeg merker smerte. Da ber jeg ham roe ned. Jeg begynner sjelden å blø nå da vi har begynt å lære oss hvordan vi skal elske uten å komme nær trappen Det kan også være tegn på sopp eller bakteriell vagionose eller andre ting. Jeg hadde dratt til legen og sjekket meg for å være sikker... Selv om legen min var veldig sikker på hvorfor jeg blør så henviste hun meg til gynekolog for å være på den sikre siden.Anonymous poster hash: d73cd...d3f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 Tror nok jeg må til gynekolog da... Men har så lite lyst! Samtidig så er sex nesten ikke gøy lenger, bare uroer meg over om det kommer blod ell ikke Anonymous poster hash: ff5c4...f48
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå