Gå til innhold

Munnsex spm

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man bli smittet med noe gjennom munnsex hvis man ikke får sæd i munnen? Jeg mener bare å suge og slikke.

Anonymous poster hash: de135...e0f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: eae47...1f0
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: cb264...81b

AnonymBruker
Skrevet

Huff da. Hvilke sykdommer er det snakk om?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Huff da. Hvilke sykdommer er det snakk om?

TS

Klamydia, Gonore, Herpes..

Anonymous poster hash: 56154...d55

AnonymBruker
Skrevet

AIDS, kjønnslus, hepatitt, røde hunder, herpes, med mange flere.

Anonymous poster hash: aa2ff...501
AnonymBruker
Skrevet

AIDS, kjønnslus, hepatitt, røde hunder, herpes, med mange flere. Anonymous poster hash: aa2ff...501

Hææ??? Røde hunder? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Det er jo en barnesykdom...

Anonymous poster hash: 4ead5...177

AnonymBruker
Skrevet

OK, OK, da blir det bare runking for ham.

Skrevet

Hiv smitter bare gjennom sperm.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

jeg har fått med meg såppas at hiv smitter hvis du har et aldri så lite sår i munnen og du da suger han.

AnonymBruker
Skrevet

Hææ??? Røde hunder? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Det er jo en barnesykdom...

Anonymous poster hash: 4ead5...177

Alt mulig rart smitter gjennom oralsex. Det er massevis av stafylokokker og streptokokker som kan smitte på den måten. Det er mye tryggere med vanlig sex. La han få knulle deg i stedet. Mye tryggere.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Alt mulig rart smitter gjennom oralsex. Det er massevis av stafylokokker og streptokokker som kan smitte på den måten. Det er mye tryggere med vanlig sex. La han få knulle deg i stedet. Mye tryggere.

men husk kondom ;D

Gjest Gunfreak
Skrevet

jeg har fått med meg såppas at hiv smitter hvis du har et aldri så lite sår i munnen og du da suger han.

Bare hvis han kommer i munnen eller blør på kuken, hiv smitte ved oral sex er sett på som enda mindre sannsynlig enn ved vaginal sex, så hiv smitte er ikke det første man bør bekymre seg for, finnes nok av annet å tenke på

Skrevet

Nei, det stemmer ikke. Faktisk er det en farlig form for feilinformasjon, for det kan forlede folk til å ha usikker sex hvis de unngår ejakulasjon. Men det er akkurat like farlig som all annen usikker sex.

Når man smittes ved samleie så er det ikke først og fremst spermaen som er problemet, men de mikroskpiske blødningene som oppstår i kjønnsorganenes slimhinner. Det er derfor analsex har en større smittefare enn vaginal. Endetarmen er ikke konstruert for knulling.

Og hvis han har en annen kjønnsykdom, som f.eks gonorè (og hvorfor skulle han ikke det, hvis han har klart å pule på seg HIV?) eller Clamydia, så øker det smittefaren betraktelig.

Men munnsex med en ellers frisk person som har HIV er ikke spesielt stor, pga at det er ganske skånsomt mot slimhinnene. Og faren for å få HIV ved å motta munnsex, er bortimot null. Spytt er ikke en smittevei, så sant det ikke er blod i det.

Hvis man lurer på ubeskyttet sex, så er nok munnsex den minst farlige formen for ubeskyttet sex man kan ha. Ikke at jeg anbefaler det, hvis smittestatus er et problem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde at gonore og klamydia var sykdommer som rammer bare kjønnsorganene. Hvorfor er det farlig med munnsex? Kan man få gonore og klamydia i munnen?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Kan også overføre hpv ved munnsex. Hpv kan utvikles til kreft i munn og kjønnsorgan.

Anonymous poster hash: cc668...a46

Gjest Naria
Skrevet

Jeg trodde at gonore og klamydia var sykdommer som rammer bare kjønnsorganene. Hvorfor er det farlig med munnsex? Kan man få gonore og klamydia i munnen?

TS

Infeksjonen kan sette seg i halsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...