AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Kan man bli smittet med noe gjennom munnsex hvis man ikke får sæd i munnen? Jeg mener bare å suge og slikke. Anonymous poster hash: de135...e0f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Huff da. Hvilke sykdommer er det snakk om? TS Anonymous poster hash: de135...e0f
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Huff da. Hvilke sykdommer er det snakk om? TS Anonymous poster hash: de135...e0f Klamydia, Gonore, Herpes.. Anonymous poster hash: 56154...d55
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 AIDS, kjønnslus, hepatitt, røde hunder, herpes, med mange flere. Anonymous poster hash: aa2ff...501
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 AIDS, kjønnslus, hepatitt, røde hunder, herpes, med mange flere. Anonymous poster hash: aa2ff...501 Hææ??? Røde hunder? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Det er jo en barnesykdom...Anonymous poster hash: 4ead5...177
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 OK, OK, da blir det bare runking for ham. Anonymous poster hash: de135...e0f
Gjest HappyWaffle Skrevet 19. juli 2013 #10 Skrevet 19. juli 2013 Hiv smitter bare gjennom sperm. jeg har fått med meg såppas at hiv smitter hvis du har et aldri så lite sår i munnen og du da suger han.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #11 Skrevet 19. juli 2013 Hææ??? Røde hunder? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Det er jo en barnesykdom...Anonymous poster hash: 4ead5...177 Alt mulig rart smitter gjennom oralsex. Det er massevis av stafylokokker og streptokokker som kan smitte på den måten. Det er mye tryggere med vanlig sex. La han få knulle deg i stedet. Mye tryggere. Anonymous poster hash: aa2ff...501
Gjest HappyWaffle Skrevet 19. juli 2013 #12 Skrevet 19. juli 2013 Alt mulig rart smitter gjennom oralsex. Det er massevis av stafylokokker og streptokokker som kan smitte på den måten. Det er mye tryggere med vanlig sex. La han få knulle deg i stedet. Mye tryggere. Anonymous poster hash: aa2ff...501 men husk kondom ;D
Gjest Gunfreak Skrevet 20. juli 2013 #13 Skrevet 20. juli 2013 jeg har fått med meg såppas at hiv smitter hvis du har et aldri så lite sår i munnen og du da suger han. Bare hvis han kommer i munnen eller blør på kuken, hiv smitte ved oral sex er sett på som enda mindre sannsynlig enn ved vaginal sex, så hiv smitte er ikke det første man bør bekymre seg for, finnes nok av annet å tenke på
Mann 42 Skrevet 20. juli 2013 #14 Skrevet 20. juli 2013 Hiv smitter bare gjennom sperm. Nei, det stemmer ikke. Faktisk er det en farlig form for feilinformasjon, for det kan forlede folk til å ha usikker sex hvis de unngår ejakulasjon. Men det er akkurat like farlig som all annen usikker sex. Når man smittes ved samleie så er det ikke først og fremst spermaen som er problemet, men de mikroskpiske blødningene som oppstår i kjønnsorganenes slimhinner. Det er derfor analsex har en større smittefare enn vaginal. Endetarmen er ikke konstruert for knulling. Og hvis han har en annen kjønnsykdom, som f.eks gonorè (og hvorfor skulle han ikke det, hvis han har klart å pule på seg HIV?) eller Clamydia, så øker det smittefaren betraktelig. Men munnsex med en ellers frisk person som har HIV er ikke spesielt stor, pga at det er ganske skånsomt mot slimhinnene. Og faren for å få HIV ved å motta munnsex, er bortimot null. Spytt er ikke en smittevei, så sant det ikke er blod i det. Hvis man lurer på ubeskyttet sex, så er nok munnsex den minst farlige formen for ubeskyttet sex man kan ha. Ikke at jeg anbefaler det, hvis smittestatus er et problem. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #15 Skrevet 20. juli 2013 Jeg trodde at gonore og klamydia var sykdommer som rammer bare kjønnsorganene. Hvorfor er det farlig med munnsex? Kan man få gonore og klamydia i munnen? TS Anonymous poster hash: de135...e0f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2013 #16 Skrevet 20. juli 2013 Kan også overføre hpv ved munnsex. Hpv kan utvikles til kreft i munn og kjønnsorgan.Anonymous poster hash: cc668...a46
Gjest Naria Skrevet 20. juli 2013 #17 Skrevet 20. juli 2013 Jeg trodde at gonore og klamydia var sykdommer som rammer bare kjønnsorganene. Hvorfor er det farlig med munnsex? Kan man få gonore og klamydia i munnen? TSAnonymous poster hash: de135...e0f Infeksjonen kan sette seg i halsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå