Gjest MammatilTiana Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Det er to uker siden jeg begynte på p-piller (Loette 28), begynte fra første mens etter fødsel. Og jeg blør enda.. Hvor lenge er det normalt å blø etter man har begynt på p-piller? Litt lei kan man si..
Gjest MammatilTiana Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Ops.. Skulle nok har skrevet dette på "Seksualitet", men håper på svar uansett
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Sies at man kan blø i 3 måneder. Jeg har det heldigvis ikke sånn, men om det plager deg så kan du kanskje bytte p-pillemerke. Anonymous poster hash: 07fe5...47a
Gjest MammatilTiana Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Sies at man kan blø i 3 måneder. Jeg har det heldigvis ikke sånn, men om det plager deg så kan du kanskje bytte p-pillemerke. Anonymous poster hash: 07fe5...47a 3mnd ?! Uff..
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 3mnd ?! Uff.. Dessverre ja.. Får håpe det ikke tar så lang tid med deg. Tok to uker med meg på cerazette Anonymous poster hash: 07fe5...47a
Gjest MammatilTiana Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Dessverre ja.. Får håpe det ikke tar så lang tid med deg. Tok to uker med meg på cerazette Anonymous poster hash: 07fe5...47a Heldig du da! (Selv om det også er lenge) Har jo gått to uker nå, så kanskje jeg er like "heldig" som deg. Lov å håpe :-)
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Heldig du da! (Selv om det også er lenge) Har jo gått to uker nå, så kanskje jeg er like "heldig" som deg. Lov å håpe :-) Ja, men jeg synes at du kan gå til legen om det tar sånn 1,5 mnd da, for jeg hadde i alle fall blitt lei av å ha mensen så lenge Kan hende du kan bytte p-pillemerke Anonymous poster hash: 07fe5...47a
Gjest MammatilTiana Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 Ja, men jeg synes at du kan gå til legen om det tar sånn 1,5 mnd da, for jeg hadde i alle fall blitt lei av å ha mensen så lenge Kan hende du kan bytte p-pillemerke Anonymous poster hash: 07fe5...47a Ja jeg drar til legen om jeg blør så lenge, for orker ikke å blø så lenge nei!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå