Gå til innhold

Mannfolk kan gjøre alt!!!!!!!!!!


Demi12

Anbefalte innlegg

Hvorfor har det seg slik at mannfolk kan gjøre alt? Mens vi dumme kvinnfolk lar dem gjøre alt? Lurer på en ting når en er gift, er det rett at mannen kan klemme andre damer han treffer eks: i butikken. Hadde dama gjort det hadde det blitt et helvete...

Det har seg nemlig slik, at står jeg og prater med mannelige arbeidskolleger spør han meg ut om alt mulig...og hadde det kommet noen og gitt meg en klem hadde det blitt et helvete..synes ikke dette er rett.

Hva synes dere andre om dette...enten må vel begge få klemme på andre eller så må vel begge la være?

Hilsen Demi12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg. Begge eller ingen. Kjem litt an på kor gode venner det er snakk om også, da.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, kjenner meg igjen der.

Som idag, var på stranda med 3 venner.

2 Venninner og en kamerat av dem(aldri sett han engang)

Kjæresten jobber og la på tlf da han hørte det. Mer har ikke jeg hørt.

Uffameg. *må nesten le*

Ja var sikkert utro jeg, var jo helt alene på den stranda.

Hadde det vært han hadde jeg ikke hatt lov å reagere engang.

Og det skal man heller ikke på en så dust ting.

Gutter/menn er rare. (ihvertfall min, gir opp snart*s*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dere, jenter!!

Det høres ut som dere har kjærester som er veldig sjalu. Det er greit å ha noe av det i seg, men mennene deres må jo akseptere at dere lever deres egne liv. Man kan ikke holde den andre parten fast, da vil en tilslutt ende opp alene. Det blir som den fuglen i hånden, vet dere. Kan den gjøre som den vil, sitter den og koser seg. Klemmer man hardt rundt, -dør den!!

Ikke finn dere i alt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere som svarte, er helt enig med dere...Vi kvinner skal ikke finne oss i alt. Føler han kan gjøre alt, mens jeg ikke kansnakke med andre menn...så heretter jenter gir vi også litt faen, i dem uansett hvor vondt det er icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vil være tøffere..gjøre det sammen? *s*

Er nok ikke så hard, dessverre for meg selv.

Er også sjalu, og kan reagere på ting jeg egentlig ikke burde.. men da tar jeg meg som regel i det, tenker meg om og finner ut at "herregud, hadde det vært omvendt hadde det jo ikke vært noe"

Empati-det er en ting ihvertfall min kjæreste har null av. (omtrent ihvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,men herregud.

Dette har vel ingenting med kjønn å gjøre?

Det har vel med personen det gjelder?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Pinocchio, dette har null med kjønn å gjøre. Folk som reagerer sånn som de kjærestene deres har et seriøst problem med dårlig selvtillitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en meget sjalu gutt en gang.Der var det restriksjoner på hvordan jeg skulle se ut,bla annet ikke stroppetopper,ikke miniskjørt,ikke "hore" støvletter (det vil si støvletter som går til litt under knærne) og jeg skulle ha langt hår.

Det teiteste er at jeg faktisk fant meg i det.Jeg gjorde som han sa,hadde hår til langt på rompa,gikk i topper MED armer og viste ikke navel ei heller miniskjørt.

Slik dilta jeg etter i 4 ÅR!!!!!!

Til slutt fikk jeg nok,jeg er mitt eget individ og bestemmer over meg selv.

Jeg dumpa fyren,klipte håret kort og kjøpte meg "hore" støvler og stroppetopper i fleng.

Til Demi12 og Madison,dere burde virkelig revurdere forholdene dere er i.Slik skal det ikke være og slik BØR det ikke være.

Slike mennesker forandrer seg ikke,tro meg.

Nå har jeg en herlig snupp som sier at de klærne jeg føler meg konfortabel i er de klærne som kler meg også icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...