AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Jeg er en gutt på 23 år, 166 cm og 66 cm. Hvordan hadde jeg gjort det i høydehopp hvis jeg hadde konkurrert med kvinner, tror dere? Anonymous poster hash: e9cfb...75a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Du er for kort. Ikke for å konkurrere mot kvinner, vel? Anonymous poster hash: e9cfb...75a
Charlie. Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Stefan Holm: Høyde: 181 cm Personlig rekord (innendørs): 240 cm Dersom du klarer det samme (å hoppe 59 cm over din egen høyde) så vil du klare 225 cm. Verdensrekorden for kvinner er 209 cm, satt av ei dame på 180 cm.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Hvilke kvinner er det du snakker om? De som konkurrerer i høydehopp. Anonymous poster hash: e9cfb...75a
Pearl2.0 Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Profesjonelt? Du har ikke nubbsjans. Hva er persen din da?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #8 Skrevet 19. juli 2013 Profesjonelt? Du har ikke nubbsjans. Hva er persen din da? Hvorfor ikke? Aldri prøvd... Anonymous poster hash: e9cfb...75a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #9 Skrevet 19. juli 2013 Mange av damene som holder på med dette er bortimot 180 cm eller lengre. Anonymous poster hash: 794e8...4cb
Pearl2.0 Skrevet 19. juli 2013 #10 Skrevet 19. juli 2013 Hvorfor ikke? Aldri prøvd... Anonymous poster hash: e9cfb...75a Hvis du prøver så får du svar
Charlie. Skrevet 19. juli 2013 #11 Skrevet 19. juli 2013 Profesjonelt? Du har ikke nubbsjans. Hva er persen din da? Hari Shankar Roy er 170 cm, og hoppet 225 cm for 9 år siden. Dette er 16 cm over verdensrekorden for kvinner. Man skal ha et ekstremt talent for å gjøre det bra i høydehopp, men jeg ser ingen grunn til at TS ikke kan konkurrere med kvinnelige eliteutøvere dersom han har et talent.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #12 Skrevet 19. juli 2013 Hari Shankar Roy er 170 cm, og hoppet 225 cm for 9 år siden. Dette er 16 cm over verdensrekorden for kvinner. Man skal ha et ekstremt talent for å gjøre det bra i høydehopp, men jeg ser ingen grunn til at TS ikke kan konkurrere med kvinnelige eliteutøvere dersom han har et talent. Hva med vekten min da? Anonymous poster hash: e9cfb...75a
Charlie. Skrevet 19. juli 2013 #13 Skrevet 19. juli 2013 Mange av damene som holder på med dette er bortimot 180 cm eller lengre. Anonymous poster hash: 794e8...4cb Det er bare 14 cm høyere enn TS. De beste mannlige høydehopperne hopper 20 cm høyere enn kvinner, relativt til egen høyde.
Pearl2.0 Skrevet 19. juli 2013 #14 Skrevet 19. juli 2013 Hva med vekten min da? Anonymous poster hash: e9cfb...75a Men nå er det jo ikke slik at menn får konkurrere med kvinner, så why bother?
Gjest is Skrevet 19. juli 2013 #15 Skrevet 19. juli 2013 er nok litt for kort, selv jentene er godt over gjennomsnittet, Blanka Vlasic er 193!
Charlie. Skrevet 19. juli 2013 #16 Skrevet 19. juli 2013 Hva med vekten min da? Anonymous poster hash: e9cfb...75a Hvis du ser ut som dette så går det bra Alderen er nok et større problem, i og med at du ikke har prøvd høydehopp før. Og naturtalentet er selvsagt viktig i en slik idrett. Man må være rimelig spretten: http://www.youtube.com/watch?v=WVZ3ZcorTF0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå