AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Har kjøpt meg en frittrkoker fra obh-nordica. Noen sier at jeg må bruke den ute?? Lager en del vårruller til tider, og fram til nå har jeg kokt dem i en kasserolke med vifta på fulkt og luftet godt etterpå. Har ikke vært plaget av frityrlukt i huset. Så det jeg lurer på er om jeg slipper lukta hvis jeg plasserer frityren under kjøkkenvifta? Da vil jo det meste av osen forsvinne opp i vifta på samme måte som i kasserollen? Høres litt tungvindt ut å stå ute på terassen å steke vårrullene? Kjøpte frityren for å slippe alt griset med å koke i kasserolle, ikke minst for å kunne regulere temperaturen, har aldri hørt man må bruke den utendørs?Anonymous poster hash: fd744...3fb
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Det er som regel gammel/brukt olje som gjør at det stinker. Anonymous poster hash: 87030...b03
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #3 Skrevet 19. juli 2013 Det er som regel gammel/brukt olje som gjør at det stinker.Anonymous poster hash: 87030...b03 Ja har hørt det jeg og. Har alltid kasta olja etter en gangs bruk. Kanskje derfor det ikke har vært lukt? Får prøve den å se Anonymous poster hash: fd744...3fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå