Gå til innhold

Inngrep?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei..

jeg var for en stund siden til gynekolog, rutinekonroll, men har alltid hatt smerter ved samleie, og vansker med å få penis inn pga smertene. Gynekolog sier hymenhinnen er veldig sterk og lite tøybar, og anbefaler et kirurgisk inngrep.

Jeg kjenner jo selv at den hinnen er sterk..

For en liten stund siden ble jeg utsatt for et overgrep. Han brukte mye finger mot min vilje, var brutal, holdt på lenge og alt var bare vondt. Fikk ikke inn penis, men fingret hardt. Det var mye smerter og ubehag. Jeg tisset mye blod etterpå.

Nå en god stund etterpå kjenner jeg ikke lenger den hinnen jeg hadde tidligere. Men likevel fikk ikke han presset penis inn i den kvelden (noe jeg er glad for!).

Så nå lurer jeg, jeg har nemlig tatt beslutning om å bli henvist til inngrep.. men det er vel da strengt tatt ikke nødvendig lenger?

Jeg har ikke kjæreste.. og vet ikke hvordan sex blir etter dette ;/

noen som har noen gode råd?

:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist at du måtte gå gjennom dette.. Kanskje du kan prøve med en vibrator om det går an å få den inn uten mye smerter? Eller så kan du jo reise til gynekologen igjen å se om problemet fortsatt er der? :) håper det løser seg for deg!

Gjest Nightwich
Skrevet

Kjære deg !

Snakk med fastlegen og bli henvist til en psykolog som kan hjelpe deg til å bli fri fra det overgrepet !

Du har et liv og leve og mann/menn og elske.

Ikke la den dritten ødelegge fremtiden din også !

Når du får bena under deg igjen og treffer en som vet å sette pris på ogvta vare på deg, så vil du finne ut om det er nødvendig med et inngrep.

Ønsker deg alt godt :)

Skrevet

Takk for svar.

Har mailet gynekologen og bedt henne trekke henvisningen om inngrep tilbake..

Jeg skal vente til jeg evt får meg kjæreste. Så må jeg være tøff nok å være ærlig mot han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...