Gå til innhold

Enda en analsextråd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha analsex med den nye kjæresten min. Har hatt det før, med to andre gutter, men de hadde små-normal strl. på penis, og det var ubehagelig i det den gikk inn, men så var det deilig etter to - tre jokk. Men min nye kjæreste har mye større penis enn de to tidligere, og jeg er redd for at det kanskje vil bli uutholdelig å skulle føre den inn i rompa. Tok litt tid før jeg klarte å få det til med de andre også. Så om noen har noen tips for dette, de to tidligere brukte jeg bare såpe eller vanlig glidemiddel. Har hørt om analglidemidler som skal bedøve litt, noen som vet om det fungerer?

Noen tips for å være (litt mer) sikker på at det ikke kommer "rester" på penis i det den går ut også?

Anonymous poster hash: c7c7a...6a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha analsex med den nye kjæresten min. Har hatt det før, med to andre gutter, men de hadde små-normal strl. på penis, og det var ubehagelig i det den gikk inn, men så var det deilig etter to - tre jokk. Men min nye kjæreste har mye større penis enn de to tidligere, og jeg er redd for at det kanskje vil bli uutholdelig å skulle føre den inn i rompa. Tok litt tid før jeg klarte å få det til med de andre også. Så om noen har noen tips for dette, de to tidligere brukte jeg bare såpe eller vanlig glidemiddel. Har hørt om analglidemidler som skal bedøve litt, noen som vet om det fungerer?

Noen tips for å være (litt mer) sikker på at det ikke kommer "rester" på penis i det den går ut også?

Anonymous poster hash: c7c7a...6a0

En bedøvende krem nok brukes ja. Men du burde absolutt gå for silikonbasert glidemiddel ved analsex.

Ettersom han er stor så kan du/dere kanskje starte med en mindre dildo eller buttplug.

Burde ikke være noe problem med mindre han er enormt stor men kan godt hende dere trenger å bruke god tid :)

Gjest Moirai
Skrevet

Smerte er kroppens måte å si fra på, så bedøvende krem anbefales ikke. Risikoen for rifter og skader er mye større når du ikke kjenner hva som skjer, og dersom det gjør for vondt betyr det bare at man må bruke litt mer tid. (Jeg har gjort det med stor penis, og det går på normalt vis med glidemiddel og tålmodighet.)

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Styr unna alt med bedøvende virkning, - som Moirai så riktig påpeker.

Tid, silikonglid og stormkåt kvinne stilt på knæene med bred benføring er et godt utgangspunkt.

Såpe og andre uhumskheter hiver du langt pokker i vold!

Og så leker dere, med fingre om du føler for det først.

Bruk god tid, prøv... Åpne litt og litt.

Som regel går det helt fint så lenge dere er tålmodige, du har god spredning og det er smurt godt.

Smør penis også, ikke bare din egen anal.

Om du er bekymret for avføringsrester så vær forberedt på at det er vanskelig å gi noen absolutt garanti mot slikt, samme hvor vasket og stelt det er der.

Kondom er litt greit, da er det bare å 'vrenge den av' og leke videre.

Og for Guds skyld, snakk sammen underveis ;)

Om han er veldig mye større enn du har vært vant til så er det ennå en grunn til å holde helt åpen dialog underveis.

Edit: iPAD og Apples lille 'autocorrect-helvete'

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Skrevet

Tid, silikonglid og stormkåt kvinne stilt på knæene med bred benføring er et godt utgangspunkt.

Som regel går det helt fint så lenge dere er tålmodige, du har god spredning og det er smurt godt.

Om du er bekymret for avføringsrester så vær forberedt på at det er vanskelig å gi noen absolutt garanti mot slikt, samme hvor vasket og stelt det er der.

Om han er veldig mye større enn du har vært vant til så er det ennå en grunn til å holde helt åpen dialog underveis.

Hadde alle hørt på deg/gjort som deg ville verden, også utenfor KG "universet" vært et mye bedre sted :kyss2:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk så mye bedre sexverdenen i dag ville vært om bare seksualundervisningen i skolen hadde vært som Lille-pus!

Anonymous poster hash: 3ec00...e60

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...