bebisss Skrevet 19. juli 2013 #1 Skrevet 19. juli 2013 Har så sterke smerter i nakken. Kom plutselig igår når jeg gjorde en plutselig bevegelse. Kjenner smertene nedover hele ryggraden og nakken er så stiv. Får følelsen av å ville spy når det er på det værste Tips anyone?
Gjest Tirkes Skrevet 19. juli 2013 #2 Skrevet 19. juli 2013 Lege...? Det er mitt aller beste råd, jeg kan ikke råde deg til noe annet. Det jeg kan si er at lignende har skjedd meg noen ganger. Jeg går da til naprapat. naprapat er en hybrid mellom fysioterapaut og kiropraktor, og ettersom norske myndigheter ikke anser hybrid mellom disse to fagene til å være noe annet enn homeøpati, så finnes det kun private naprapater. Det koster litt, men trøsten er at man ofte slipper ventetid. En behandling hos naprapat er som regel nok til å løse selv de sykeste låsninger i rygg og nakke hos meg.
bebisss Skrevet 19. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2013 Lege...? Det er mitt aller beste råd, jeg kan ikke råde deg til noe annet. Det jeg kan si er at lignende har skjedd meg noen ganger. Jeg går da til naprapat. naprapat er en hybrid mellom fysioterapaut og kiropraktor, og ettersom norske myndigheter ikke anser hybrid mellom disse to fagene til å være noe annet enn homeøpati, så finnes det kun private naprapater. Det koster litt, men trøsten er at man ofte slipper ventetid. En behandling hos naprapat er som regel nok til å løse selv de sykeste låsninger i rygg og nakke hos meg. Ja hvis det ikke går over etter en stund, har vært hos legen med enda værre låsninger der jeg fikk vondt av å både snakke og puste og kunne ikke gå, fikk masse voltaren og parkodin forte.. smertene forsvant ikke..
Sugerøret Skrevet 19. juli 2013 #4 Skrevet 19. juli 2013 Varme eller kulde ,det kommer ann på hva du opplever som best Jeg har nakkesleng og orker ikke varme i nakken.Bruker kjølepad som ligger i kjøleskapet Har du tatt bilder av nakken din ? Helst med funksjons røntgen/floroskop. Voltaren,pinex/pinex forte osv kan lindre,men om du har sterke smerter kan det ta en dag eller to før du merker noen form for bedring
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #5 Skrevet 19. juli 2013 Naproxen eller ibux. Anonymous poster hash: 23aea...c67
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #6 Skrevet 19. juli 2013 Kiropraktor! Ihvertfall i større byer finnes det akuttvakt. Anonymous poster hash: 9ae1f...4a7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2013 #7 Skrevet 19. juli 2013 Tigerbalsam om det er stivt. Anonymous poster hash: 4f27d...a31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå