Gå til innhold

Eukanuba eller Royal Canin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken vil dere anbefale? Det er til en sterilisert hannkatt :)



Anonymous poster hash: 5cf43...ee6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge er bra, bruker RC selv til mine katter. Men vurderer å bytte til orijen kattemat da den har veldig høyt innhold av kjøtt. Katter spiser jo ikke karbofyll ute i naturen... ;)



Anonymous poster hash: 5c524...f5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) Jeg bruker RC . Har prøvd Eukanuba, men kattene mine var ikke helt fornøyd, så byttet til RC igjen . Men Eukanuba er visst veldig bra derfor jeg prøvde den :-) Men igjen begge merkene er bra .

Anonymous poster hash: de907...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Jeg skal være vrien å svare Hills. :P

Mine to er vant til Hills fra oppdretteren, og har fortsatt med det. Men har gått med noen sekker Royal Canin, som jeg ble anbefalt over Iams og Eukanuba av oppdretteren. Vetrinæren sa også til meg at Royal Canin har god kattemat for kastrat, men de anbefalte naturlig nok Hills over RC (fordi de selger Hills, antar jeg).

Kattene ser ut til å være mest glad i RC. Jeg har fortsatt med Hills... vel. Mye vane. Og fordi oppdretter og vetrinær anbefaler det. RC innimellom, og om jeg trenger kattemat på en lørdag.

Endret av Tirkes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min får veldig blass pels av Hills, og han liker det ikke så godt - så da tenkte jeg prøve noe annet :)

Anonymous poster hash: 5cf43...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hannkatt som er svært kresen får RC. Han får alltid skryt over den blanke pelsen uten knuter. :)



Anonymous poster hash: c89ea...866
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm jeg har kjøpt en pakke hills og skal se hvordan det funker i hus :-) Men foreløpig RC .

Anonymous poster hash: de907...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd litt forskjellig, men har best erfaring med RC. Det hender jeg kjøper en pose Brit Care og blander i når hun viser tegn til å være litt matlei. :) Husk forresten å blande i litt etter litt når du skifter for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sophia21

Pusen min får for tiden Hills. Har også brukt mye Specific og av og til Royal Canin. Har hele tiden hatt veldig blank og fin pels. Lurer på om hun foretrekker Hills.

Leste en test (ikke alle merker var med) men der kom Eukanuba og Hills på toppen, Royal Canin kom ikke så høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...