Gå til innhold

Mensen/p-pille-eksperter der ute?


Fremhevede innlegg

Gjest diingo
Skrevet

Jeg tar lorette (p-pille). Jeg pleier å ta den i 11-12 tiden på dagen, men i forgårs tok jeg dem 7 om morningen for jeg hadde dårlig tid. Senere på kvelden den dagen begynte jeg å blø.... selvfølgelig.... og i går blødde jeg også. I går tok jeg den 8 om morningen for å følge opp den dagen før. Jeg tok igjen i dagmorres en kl. 8, men blør enda... Noen som vet når dette gir seg?
Vil jeg gå i en uke å blø nå eller skal det avta?

Jeg har alltid vært slurvete med pillene, og dette har skjedd før. men jeg klarer ikke huske hvor lang tid det tok før det ga seg. Og jeg skulle virkelig ønske det ga seg i dag.... forferdelig dårlig tidspunkt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tar p-pillen i løpet av kvelden. det vil si alt fra kl 19-24. å ha et fast tidspunkt er mest for å huske å ta den - det gjør ingenting om det varierer med noen få timer. jeg har også glemt å ta pillen mange ganger (er heldigvis singel), men aldri fått noen blødninger fordet. dette er selvfølgelig individuelt, men synes det er rart om du får blødninger bare fordi du tok pillen 3-4 timer tidligere enn vanlig. du må nesten bare vente å se om det gir seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...