Gå til innhold

Bytte studie


Gjest Aoki

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet inn på et studie på UiO, men vil heller gå et annet. De to studiene er ganske like, men ikke helt. Første semester er emnene helt like. Jeg kan kanskje bytte etter jul, men jeg vil helst gå der med en gang, så jeg blir kjent med de jeg skal studere med. Jeg har kontaktet UiO og de sa jeg ikke kunne bytte før etter jul evt, men når jeg har studert tidligere vet jeg at noen har byttet studier i august allerede. Er det ikke mulig på UiO? Er det noen som har erfaring med å bytte studie ved studiestart på UiO?

:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Summers

Snakk med faddergruppa på studiet du ønsker så henger du på deres gruppe og blir kjent med studentene du ønsker å bli kjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med faddergruppa på studiet du ønsker så henger du på deres gruppe og blir kjent med studentene du ønsker å bli kjent med.

Hmm ja, kanskje jeg kan gjøre det.

Er det kanskje mulig å bytte studie litt ut i semesteret, når mange har droppet ut? selv om det virker som at UiO vil følge reglene og at man må søke osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump. :)

Det er forresten et studie hvor alle kvalifiserte søkere fikk tilbud og ingen er på venteliste.
Skulle tro det lot seg gjøre å bytte over.

Endret av Aoki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...