Gå til innhold

Nattlysolje

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg har prøvd å bruke nattlysolje mot pms en stund, vil gjerne at det skal funke.

Startet med å ta minste anbefalte dose (står 2-6 kapsler i døgnet) på 2 kapsler. Tok dette jevnlig i noen uker, og sikkert ikke lenge nok til å merke noen forskjell. Stoppet og glemte det litt. Hadde ikke merket så mye effekt fra de.

Så begynte jeg igjen nå noen dager før mensen, tatt 4 kapsler i 3 dager nå. Mensen kom, jeg har ingen kviser, ikke noe gretten, litt slapp som vanlig under mens (men føler ikke det er like ekstremt), ikke noen smerter (enda, de pleier å komme dag 3 eller 4), føler meg jevnt over litt bedre enn vanlig, puppene mine er ikke så ømme (bare litt) og hvertfall ikke helt medtatt slik jeg pleier.

Jeg tenkte ikke over at det kunne være nattlysoljen, da jeg litt ubevisst begynte å ta de igjen sammen med mine andre kosttilskudd (egentlig mest fordi irriterer meg å ha pakken liggende uten å bruke det opp, var ganske dyrt), men slo meg plutselig nå, kan det være at de fungerer på meg nå? Mener å huske at de skal taes en liten stund før man merker effekten (virker hvertfall logisk), men er litt sjokkert over å ha hatt 2 dager med menstruasjon uten store problemer, skjer så og si aldri. Kan evt. d-vitamin og sol ha noen effekt (eneste andre tingen jeg er mer utsatt for nå, enn til vanlig, som jeg kan tenke meg har noen effekt.)

Vil legge til at jeg har veldig mye problemer under mens (de fleste man kan liste opp), føler meg ofte som en levende død, med kviser, oppblåst mage, vondt, slapp, fet hud, føler meg generelt ekkel og uvel, og må sove minst 13 timer hver natt for å være uthvilt.

noen som har gode effekter med nattlysolje?

Anonymous poster hash: ceb8d...aa5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde effekt av nattlysolje, merket riktig nok ikke noe endring før andre syklusen da jeg brukte det, jeg gikk også på akupunktur mot menssmerter/plager. Vurderer å starte opp igjen.

Tilførsel av D-vitamin hjelper i allefall på min energi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...