Gå til innhold

Rebusløp under fadderuka


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er typiske oppgaver i rebusløp under fadderuka? Så jeg vet sånn ca hva jeg går til..

Vet det varierer fra skole til skole og sikkert fra år til år, men bare gi eksempler på hva dere har vært i gjennom:)



Anonymous poster hash: 3c417...1b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der jeg går har det for eksempel vært en post med karaoke og en med dikting og fremføring av egen sang. Det har også vært en post med felles erotisk posering med varierende grad av lettkleddhet innad i gruppen (avhengig av hvor langt folk vil gå) og en der man f.eks. skal transportere en agurk rundt i hele gruppen uten hender med det det innebærer av intimitet. Litt forskjellige teknikker, bl.a. at noen av jentene heller flytter den fra skrittet på gutta med munnen enn med lårene. Ting i den sjangeren.

Nå vet jeg ikke hvordan du er, men jeg hater personlig egentlig slike ting. Likevel var det overraskende greit, til og med gøy. Noen ting kan høres litt angstfremkallende og skumle ut, men de er helt greie. Du blir ikke singled out, ting gjøres i en gruppe. De maser litt ekstra for å få deg til å bli med når du nøler, men folk forstår nå også at man kan være litt for fersk til at man er med på alt.

Anonymous poster hash: a65d2...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skeptisk, men gleder meg litt også:) Av det du beskriver der, høres karaoke ut som det verste. (For meg som er så godt som tonedøv).

-

Andre må gjerne komme med flere eksempler :)



Anonymous poster hash: 3c417...1b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den. Nei, tro meg, karaokegreiene kan du slappe helt av med, det er ikke en og en. Vi var nærmere 20 stykker som gaulet inn i totalt to mikrofoner, så du måtte aktivt kjempe om du skulle synge (eller skrike, som det ble) noe, langt mindre bli hørt :)

Anonymous poster hash: a65d2...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_surfot

Rebusløp var kjempe gøy! Vi hadde en post hvor vi måtte komponere en egen sang og fremføre det for de som satt ved posten, en post hvor man skulle overføre en appelsin uten å bruke hendene, en post hvor vi hadde sånn drikkestafett (4 som meldte seg), og en hvor vi skulle finne ting (10 meldte seg, stelte seg i kø og fikk beskjed om å løpe og finne en hvit tennissokk f.eks.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...