AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Jeg sliter veldig med konsentrasjonsproblemer og begynner på høyere utdanning nå til høsten. Jeg er bare så redd for å ikke få med meg noe. Jeg detter ut og inn av min egen verden hele tiden. Og havner jeg litt i min egen verden, er alle lyder rundt med skrudd av og jeg ser kun det som jeg tenker på i hodet. Altså - alt rundt meg utestenges så jeg får ikke med meg noen ting. Dette har gått utover karakterene mine på vidregående, og det går utover hverdagen min hver eneste dag. Vil ikke stryke på enda flere eksamener og bli dårlig i det jeg utdanner meg i. Har alle symptomene på ADD, men har ikke utreda meg enda. Tenkte å ringe legen imorgen for å ordne dette, men hørt at utredning tar lang tid. Trenger derfor tips til hvordan jeg kan få bedre konsentrasjon! Piller/vitaminer - ett eller annet? Anonymous poster hash: 6c7b1...5bd
Zakuro Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Beste er nok å bli utredet, få en eventuell diagnose og få studiet tilrettelagt deretter. Får du diagnose kan du jo spørre legen til råds om dette:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå