Gå til innhold

Dunkende smerte i høyre tinning

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca 1 time siden fikk jeg en dunkende smerte i høyre tinningen, som kom ca hvert 3-7 sekund. Det var ganske vondt, og litt pressende. Det varte lenge... så forsvant det og nå kom det tilbake igjen! Hva kan det være og hva skal jeg gjøre? Er det farlig eller kan det være muskulært?

Anonymous poster hash: 0d3b2...769
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? Det gjør bare vondere og vondere, kommer og går. Er veeldig vondt, er redd for at det er noe farlig. Har hatt ett knivstikk nå og da før, men det er veldig sjelden. Dette er mer som en hammer, eller noe sånn rart... :(

AnonymBruker
Skrevet

Bruk sunt folkevett og kom deg til lege for i svarte helvette! Eller i det minste ring legevakten for å få råd om hva du bør gjøre. Slike ting som dette kan være akutt, da bør du ikke vente en time eller to mens du venter på svar fra kvinneguiden!!!

Anonymous poster hash: 43da0...d7f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som migrene.

Anonymous poster hash: 8a683...cff

AnonymBruker
Skrevet

Måtte ta en paracet nå, klarer ikke mer. Er så vondt. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Måtte ta en paracet nå, klarer ikke mer. Er så vondt. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Buhu.

• Liker 1
Skrevet

Kom du deg til legen? Ble det bedre?

Skrevet

Kom du deg til legen? Ble det bedre?

Får ikke dra... har samme knivstikking i dag, samme plass. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med at du ikke får dra? Det er jo bare å bestille taxi eller noe? Eller i det minste ringe legevakta!

Anonymous poster hash: 1e629...6a2
AnonymBruker
Skrevet

"Får ikke"? Fordi du har så vondt, eller fordi noen hindrer deg?

Anonymous poster hash: c99dd...016
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å skremme deg, men jeg kjente en som fikk akutt hodepine - den var nok så voldsom at hun ikke ville greid å skrive på KG, dog. Merk at jeg skriver kjente, ikke kjenner.

Men som oftest er jo hodepine ganske harmløst.

Anonymous poster hash: c99dd...016
Skrevet

Gå til legevakten. De kan hjelpe deg, om det er noe som holder deg tilbake så ring nødtelefonen.

AnonymBruker
Skrevet

Migrene, eller hjernesvulst.

Kom deg til legen.

Har du vondt nok så holder ikke "kommer meg ikke til legen".

Anonymous poster hash: 9b21f...614
Skrevet

Får ikke dra... har samme knivstikking i dag, samme plass. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Får ikke dra?

Da får du ikke hjelp heller..

AnonymBruker
Skrevet

TS høres ut som hun 16 år gamle jenten som støtt og stadig lager hodepine-tråder her inne. Hun har vært utallige ganger til legen, men det er ikke noe galt.

Om jeg tar feil beklager jeg.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

"får ikke dra" du liksom. ta hvertfall til vettet og ring legen!! hvorfor gidde å skrive på KG hvis du ikke vil ta til deg råd??

Skrevet

"får ikke dra" du liksom. ta hvertfall til vettet og ring legen!! hvorfor gidde å skrive på KG hvis du ikke vil ta til deg råd??

Sikker fordi hun er 15-16 år, og ikke får lov at foreldrene sine. At de mener det bare er tull, eller noe :vetikke:
Gjest HappyWaffle
Skrevet

det er jo bare dumt da. om hun føler at noe er galt så kan jo umulig en telefon skade.

Skrevet

det er jo bare dumt da. om hun føler at noe er galt så kan jo umulig en telefon skade.

Enig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...