AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Nå sitter jeg her og føler at jeg skjelver inni meg (synes ikke utenpå), føler trykk på hals og bryst og kjenner veldig uro og tristhet. Forsåvidt velkjent, en type angst som noen ganger kommer når jeg stresser/gruer meg til noe. Tingen er at i dag kom det kjempebrått og føles mer "fysisk" enn vanlig, som regel kjenner jeg at det er angsten som holder på. Det jeg da har gjort annerledes i dag fra de siste dagene (hvor jeg har hatt det kjempefint) er å drikke kaffe. Èn kopp, for tyep ni timer siden. Allikevel kjennes det ut som jeg sitter her og rister pga den. Drikker som regel ikke kaffe fordi jeg føler jeg er oversensitiv ovenfor koffein. Dere andre som har angst/depresjoner/whatever, føler dere at dere er oversensitive for ting som koffein eller sukker? Noen ganger går disse tingene helt fint for meg, andre ganger som nå blir jeg helt ødelagt... Anonymous poster hash: dd64f...a74
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Merker det kan trigge panikkangst symptomer. Spesielt hvis jeg er litt rufsete fra før av. Kan bli helt ute av og til. Svimmel , svett og høy puls. Anonymous poster hash: 35aaa...f46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå