AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Jeg skal begynne med hormonspiral. Fikk henvisning til gynekolog som skal sette den inn i og med at jeg ikke har født før. Jeg er litt usikker på ting og tang, for legen sa ikke så mye, bare sendte henvisning. Men kommer han til å ta en underlivsundersøkelse før han setter den inn? Jeg fikk en underlivsundersøkelse i vinter/vår en gang i forbindelse med at jeg tok prøve av livmorhalsen(sånn rutineinnkallelse). Skal snart til gynekologen. Er litt usikker på det med undersøkelse, fordi da jeg tok undersøkelsen sist gang så gjorde det så sykt vondt og jeg sa ingenting til legen da, men i ettertid har jeg tenkt at det kanskje ikke skal være vondt pluss at jeg har hatt vondt nederst i magen på den siden flere ganger. Så jeg tenker at det kanskje kunne være lurt med en liten undersøkelse sånn før han setter den inn, bare for å sjekke at det ikke er noe... Så kommer gynekologen til å ta en underlivsundersøkelse før han setter inn hormonspiralen? Anonymous poster hash: 2c40d...7f4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Du setter den inn når du har mensen så det er vanskelig å ta en undersøkelse regner jeg med. Ring gynekologen og hør.Anonymous poster hash: c0cf8...522
Zzyzx Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Antageligvis vil gynekologen bruke innvendig ultralyd for å sjekke at alt ser ut som det skal og måle livmoren. Det ble iallfall gjort på meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå