Gå til innhold

Hvordan KJEMPER man for en mann?:)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tell me! :)

Både menn og kvinner, trenger alle tips jeg kan få:)

Anonymous poster hash: e58ab...09b

Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet

Det er nok litt individuelt fra mann til mann. Ville begynt med å tulle og flørte litt, så vise mer genuin interesse etter vært :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar han etter ballene, drar ham inn på badet og sier "Du er min".

Anonymous poster hash: 9725e...d92
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok litt individuelt fra mann til mann. Ville begynt med å tulle og flørte litt, så vise mer genuin interesse etter vært :)

Tipper mannen allerede har sjekket opp TS.

Anonymous poster hash: 255c7...46f

Skrevet

Åh, hiver meg på denne! Jeg vil også vite det! :)

Skrevet

Ok her må det flere detaljer til!

Hvorfor må du kjempe for han? Har du nesten mistet han? I såfall hvorfor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta`n helt inn til rota, og gomle i deg ballene samtidig om du klarer!

Anonymous poster hash: 41e4b...b9d
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gir opp å prøve å få kontakt med han.

Anonymous poster hash: 020c7...ed7
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tipper mannen allerede har sjekket opp TS. Anonymous poster hash: 255c7...46f

Om han allerede hadde sjekket meg opp hadde det ikke vært nødvendig å spørre om dette vel?:P

Ok her må det flere detaljer til!

Hvorfor må du kjempe for han? Har du nesten mistet han? I såfall hvorfor?

Har verken mistet han eller hatt ham i det hele tatt. Er interessert i en fyr og mest sannsynlig er jeg ikke alene om det.

Traff han for litt siden men trenger litt tips om hvordan jeg kan skille meg ut fra alle de andre jentene.

Hva gjør en jente spennende? Hva kan jeg gjøre for å vekke hans oppmerksomhet? :)

TS.

Anonymous poster hash: e1ed9...e6e

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Vær gøy å snakke med :P Ha artige samtaler hvor du ikke forventer noe. Ikke bli sur om du ikke får det du vil med en gang.. Gi det litt tid å se om han begynner å vise interesse etter hvert. Hvis ikke han begynner å vise interesse etter en stund så er det bare til å drite i det.

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Skrevet

Jeg gjorde alt jeg kunne for å forandre "tiebreakerne". Viste følelser og gjorde det jeg kunne for å vise hva han betydde for meg

• Liker 1
Skrevet

Vær gøy å snakke med :P Ha artige samtaler hvor du ikke forventer noe. Ikke bli sur om du ikke får det du vil med en gang.. Gi det litt tid å se om han begynner å vise interesse etter hvert. Hvis ikke han begynner å vise interesse etter en stund så er det bare til å drite i det.

Ja jeg er enig i dette jeg. Spesiellt det med samtaler hvor du ikke forventer noe. Vi interesse men ikke om han direkte. Heller ting han skal eller noe som skjer rundt dere..

Og vær tolmodig. Ikke kjemp for han før du ser at han faktisk er verdt å kjempe for, og at han også har interesse av deg.

Gjest Houdini
Skrevet

Jeg gjorde alt jeg kunne for å forandre "tiebreakerne". Viste følelser og gjorde det jeg kunne for å vise hva han betydde for meg

Funket det? o.O

Skrevet

Funket det? o.O

Faren er vel at det blir litt "too much", men det høres jo egentlig ut som en god strategi. Hvis han får dårlig samvittighet av å flørte for mye tilbake med de andre, har du jo vunnet. Og den følelsen gir du ham ikke ved å dra ham med hjem og gi ham en BJ, men ved å få ham til å tenke at han er litt følelsesmessig involvert med deg allerede, og at det da blir feil med noen andre. Før man er eksklusive er det jo lov å spille på flere strenger samtidig, og da fanger du ham sannsynligvis bedre med snakk om følelser, enn sex.

Skrevet

"Å kjempe for en mann" eksisterer ikke i kvinners vokabular, ikke i menns heller for den del...

AnonymBruker
Skrevet

Får litt Kaptein Sabeltann assosiasjoner her jeg.

Gi aldri opp, kjemp mens du kan. Stol aldri på en ussel pirat.. Dum dum dum.

Anonymous poster hash: 3a6fb...094
  • Liker 1
Skrevet

Traff han for litt siden men trenger litt tips om hvordan jeg kan skille meg ut fra alle de andre jentene.

Hva gjør en jente spennende? Hva kan jeg gjøre for å vekke hans oppmerksomhet? :)

TS.

Anonymous poster hash: e1ed9...e6e

Et pent utseende.

Gjest Vena Cava
Skrevet

Et pent utseende.

Et pent utseende så er mannen solgt?

Hmmmm kjøper ikke den helt altså ;)

Gjest .-L-.
Skrevet

Et pent utseende.

Kjøper ikke den jeg heller :P Utseende har jo noe å si, men er hun helt banan ellers så er jo det ikke så veldig attraktivt.

Skrevet

Tell me! :)

Både menn og kvinner, trenger alle tips jeg kan få :)

Anonymous poster hash: e58ab...09b

Hvis han ligger med andre jenter/kvinner så kjemper du IKKE.

Da dumper du han bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...