Gå til innhold

Tatovering, teit tema?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lenge hatt lyst til å tatovere et sitat av en eminem sang

"don't let them say you ain't beautiful" på ribbeina

men nå har jeg begynt å tenke på at det kanskje er litt teit? hva syns dere om setningen?

er det jæævlig vondt å tatovere på ribbeina? erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest smooch
Skrevet

Igrunnen er det bare du som kan si om det er teit eller ikke. Men er du usikker, la være!

Ved mindre du er hundre prosent sikker på at du ikke kommer til å angre eller synes det er teit senere, så gjør du det bare ikke. Du skal også kunne drite i hva andre synes.

Men jeg tror det kunne blitt en nydelig tatovering. Ordene og sangen er jeg utrolig glad i selv.

Smerte kan jeg ikke si noe om, da jeg ikke har tatt en selv(venter til august). Men de sier jo at om du virkelig vil, betyr ikke smerten noe:)

Gjest Summers
Skrevet

Synes generelt sitatater er teit som tatovering.

Skrevet

Igrunnen er det bare du som kan si om det er teit eller ikke. Men er du usikker, la være!

Ved mindre du er hundre prosent sikker på at du ikke kommer til å angre eller synes det er teit senere, så gjør du det bare ikke. Du skal også kunne drite i hva andre synes.

Men jeg tror det kunne blitt en nydelig tatovering. Ordene og sangen er jeg utrolig glad i selv.

Smerte kan jeg ikke si noe om, da jeg ikke har tatt en selv(venter til august). Men de sier jo at om du virkelig vil, betyr ikke smerten noe:)

Jeg har jo tenkt på tatoveringen i 1 år. og den betyr noe for meg. er på en måte både for meg selv og andre. at man ikke skal la andre si noe slemt om deg eller negativt. og masse mer. og har tenkt lenge på om jeg kommer til å angre. for setningen er jo ganske lang. men tenker at når jeg blir eldre.. hvordan kan jeg angre på en sånn setning.

hvor den ligger er jo greit. syns ikke hele tiden liksom.

Skrevet

Synes generelt sitatater er teit som tatovering.

Enig i den, liker ikke sitater selv. Men altså, det er din kropp, ditt valg og du som skal måtte leve med den om du ikke blir fornøyd.

Skrevet

Synes generelt sitatater er teit som tatovering.

hvorfor?

Skrevet

Om sitatet er teit eller ikke er det bare du som vet. Det er du som vet hva det betyr for deg.
Hvis det bare er det at du tenker at det er fint sagt så la være. Om det har en personlig betydning for deg, så hvorfor ikke så sant du ikke har tvil selv?

Tatoveringer varierer i smerte, alt etter hvor du tar dem. Men direkte på bein, som for eksempel skulderblad, ribbein, o.l er visst det verste. Det er veldig tynn hud på slike steder, og nålen vil kjennes i langt større grad enn på ren muskelmasse. Sier de som har greie på det. Gubben i huset som har et par selv, for eksempel.

Gjest Summers
Skrevet

hvorfor?

Sier som Eminem, det er corny

Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg er litt enig, jeg synes også sitater er litt småteit, mest fordi jeg føler de har en utløpsdato. Litt som om mamma skulle komme med ei strofe fra Åge Alexandersen eller Sputnik på rompa - men jeg overdriver litt. :fnise:

De eneste ord eller bokstaver jeg kunne tatt selv, og som jeg tenker utelukkende positivt om, er de som tatoverer inn navn på søsken eller barn. Evt en død venn. For søsken er man alltid, barna har man alltid, og en død venn kan ikike bli en uvenn. Så.. ingen utløpsdato.

Men noen har sitater som betyr mye for dem personlig, og da er det såklart greit. Din tatovering trenger ikke være kul for meg - den skal være betydningsfull og vakker for deg.

Så om det er sitatet du vil ha, så kjør på. Ikke la noen overtale deg for eller i mot på et diskusjonsforum, tatoveringer er mye preget av mote og stil, og folk vil svare deg etter egne preferanser, når det kun og blott er dine preferanser som betyr noe.

AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringer er som nevnt mye vondere der man har tynn hud direkte over knoklene.

Anonymous poster hash: ffd41...36b

Gjest C4r1n3
Skrevet

Liker ikke eminem, sitatet var heller ikke så fint - syns jeg. Men det er DU som skal være fornøyd og siden du tviler, så er det gjerne en grunn til det? Ribbena er forøvrig en av de vondeste stedene å tatovere - har jeg hørt, ingen erfaring med en tatovering der selv.

Skrevet

Har du begynt å tenke at det er teit fordi du syns det er teit, eller fordi du er redd for at andre kommer til å syns det er teit?

Ta tatoveringer for deg selv. Hvis det er riktig for deg, så skal du ikke bry deg om hva andre syns (med mindre du vurderer å tatovere deg i ansiktet eller ta hakekors eller lignende, da kan det være greit å tenke seg om et par hundre ganger til...). Mange syns sikkert mine tatoveringer er teite, men det spiller ingen rolle for meg. Og mine har ingen spesiell betydning engang, utover at jeg syns de er fine og de passer interessene mine og personligheten min. Selv syns jeg sitater kan være vel så bra tatoveringer som bilder og symboler, og jeg syns gjennomtenkte sitat slår f.eks. kinesiske tegn, stjernetegn og ens eget navn/fødselsdato ned i støvlene. Men det hindrer ikke andre å tatovere de nevnte tingene likevel ;)

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det sitatet var litt teit ja.

Du kunne heller ha tatovert noe litt mer originalt, som for eksempel: Don't say you're beautiful if you're not.



Anonymous poster hash: 3d04f...cb9
Skrevet

Syntes det sitatet var litt teit ja.

Du kunne heller ha tatovert noe litt mer originalt, som for eksempel: Don't say you're beautiful if you're not.

Anonymous poster hash: 3d04f...cb9

da ble jo hele tatoveringen rett og slett unødvendig ..

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...