Gå til innhold

DU DOMINANTE MANN - hva tenner deg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, da skal jeg prøve ut rollen som submissiv, og jeg har nylig møtt en dominant mann. Vi har ikke sexet ennå, men jeg er åpen for å innta en submissiv rolle for å sjekke ut forholdene der.

Han er veldig avslappet og trygg på seg selv ellers, jeg antok faktisk at han var submissiv i sengen, lett kontrollerbar. Men, nei, er visst lettere SM der i gården, eller full SM, gudene vet.

Du som dominant mann, hvordan er du ellers i dagliglivet, og hva slags dominant rolle har du i sengen?

Jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk ... men åpen! Han får meg til å vente på ham, og jeg har aldri vært så kåt før på noen i mitt liv, utenom en annen som hadde en lignende personlighet. (gift og uaktuell) Han jobber ekstremt mye, og jeg vet ikke hvor jeg har ham helt, siden vi bare har møtt hverandre to ganger. Han er nok ikke så altfor gira, men jeg tenker at jeg skal få ham gira ved å by på mer av meg selv ...

Men så var det dette med balanse, da. For det å gi helt etter ... ? Jeg tipper han har shit testet meg litt, lar meg vente litt, åpner seg litt, lar meg vente, tydeligvis en fyr som ønsker KONTROLL og som vil ha makten i forholdet - og jeg liker det, å slippe kontrollen ... Har godt av det.

For de som måtte tro at jeg er et lite attraktivt fjelltroll, så er jeg over snittet attraktiv, i alle fall utseendemessig.

Og, ja .. jeg vil gjerne bli brukt av ham, jeg tørster etter seksuelt samkvem med ham.

Anonymous poster hash: d21a4...c63

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

La meg gi deg et meget alvorlig ment råd: Snakk med ham om dine grenser!

Du er ikke engang sikker på om han ha tenning på det du kaller "lettere SM" eller "full SM".

- finn ut det asap.

Jeg hører en kar som ikke bare er dom i sengen, men som kjører komplett dominans hele døgnet.

Har jeg ikke blitt bekymret før så blir jeg det da.

Hvorledes stiller du deg til kommandoer og belønning og straff?

Snakk med ham. Det er normal viktig, men her vil jeg mene det er ekstra viktig.

Hva med aftercare? Dine smertegrenser? Safeword?

Mulig jeg er litt småhysterisk her nå, men om du ikke kjenner ham godt og vet du an stole 110% på ham, at dine grenser er absolutt forstått og akseptert, så vær nå forsiktig.

Edit: Liten Leif i farta.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, irriterende at han ikke svarer på SMSer, han er jo bra mye opptatt, men jeg liker ikke mind games ...! Dette føles litt som "hvor langt kan jeg dra henne?" og "hvis hun kan så enkelt bli holdt på gress så greit nok, hun her kan jeg kontrollere".

Jeg vil bare pule? Og det vet han temmelig godt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...