Gå til innhold

Eksen sender stadig vekk meldinger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er veldig vanlig å bli litt desperat for å bli alene som nysingel selv om det var den personen som slo opp. Jeg tipper at det er en ganske stor sjanse for at han liker å vite at du er der i tilfelle han ikke finner noen andre. Og da må han jo vedlikeholde litt men samtidig holde på at dere ikke skal bli i forhold igjen. Han slutter nok først å ta kontakt når han finner en annen.

Anonymous poster hash: ed4fd...7fc
  • Liker 1
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts her :)

Tenkte jeg skulle oppdatere litt på hvordan det har gått så langt. Jeg har ikke pratet med han noe særlig etter at han sendt mld til meg på facebook for en stund tilbake pga mine følelser for han og andre ting. Jeg ville prøve å få han litt på avstand og snakke minst mulig med han.

Det som var planen min var at jeg skulle sende mld til han på facebook og spørre om vi kunne prate sammen face to face enn over fjeseboka, men før jeg klarte å komme så langt sendte han en venneforespørsel på facebook for to dager siden :O Jeg grublet utrolig lenge på om jeg skulle godta den eller ikke, men jeg valgte å godta forespørseln hans, men kjenner at jeg angrer litt nå. Så det som skjer framover nå, er at jeg skal spørre om vi kan snakke sammen og prøve å få ut av han hva som er greia med alt sammen og er det noe mer i det enn bare vennskap? Og hvorfor han som dumper meg, tar kontakt med meg ute, på nett og legger meg til på facebook?

Uff, jeg måtte bare lufte ut noen tanker om dette :(

Anonymous poster hash: ee698...a36
Skrevet

Jeg tror det er viktig at du ikke legger for mye i dette og tenke at det kan hende han bare har lyst til å være venner. Vi jenter har en tendens til å tenke det verste og angripe menn ut i fra hva vi tenker de har som baktanker uten å egentlig vite hva som er greia. Jeg hadde nok ikke godtatt før jeg hadde snakket med han, men det kan du jo løse slik:

Vær høflig og hyggelig og imøtekommende og si f.eks "Heisann, jeg trykket feil på den venneforespørselen, men har ikke noe i mot av vi er venner på facebook altså. Synes bare det var litt rart når jeg så den, men flott hvis du vil prøve å bevare vennskapet."

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...