LukaFrost Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Siden det har vært en begredelig sommer uten muliget for å lufte bikinien lengter jeg etter en sydentur. Hvor bestiller dere sydenferie? Altså, hvilke nettsider bruker dere? Jeg aner ikke hva som er sereiøst og ikke når det gjelder denne type reise. Vi er aldri i syden, og når vi reiser på ferie bestiller vi som regel fly og hotell separat, men tenkte kanskje å å for pakkeløsning denne gangen. Er det Startour som gjelder eller har dere andre anbefalinger?
roberta Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Jeg pleier alltid å bruke finn.no. Som regel ender jeg på en av apollos reiser -- og har vært veldig fornøyd.
Anglofil Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Jeg titter på finn.no og solfaktor.no etc. Men jeg pleier som regel alltid å bestille direkte via reiseselskapet, synes det er greiest, med mindre de to førstenevnte er billigere. I år reiste vi med Ving, og bestilte via dem, ellers har jeg reist mye med StarTour. Kan forsåvidt også anbefale Apollo, Nazar og Lilleputreiser. Mvh Yvonne
Gjest Keikolina Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Ikke bruk detur, for oss var det en nedtur.
Anglofil Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Ikke bruk detur, for oss var det en nedtur. Samme her. Holdt på å ødelegge ferien vår, så de reiser jeg aldri med igjen. Mvh Yvonne
fresia Skrevet 21. juli 2013 #6 Skrevet 21. juli 2013 bestiller som regel gjennom Ving eller Star Tour. det er lurt å abbonnere på nyhetsbrev, Happy Hour hos Ving og Fredagskuppet hos Star Tour. Har fått bra turer til så lite som 1200 kr per pers der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå