@Maja Skrevet 20. juli 2013 #21 Skrevet 20. juli 2013 gps- damene er ikkje til å stole på, det er bare å passe seg for dei kan vere ganske lunefulle. Min seier "sving høyre nå", når det til høgre gor meg er rett i fjellveggen. Trur den dama vil meg vondt... 3
hjertesukka Skrevet 21. juli 2013 #22 Skrevet 21. juli 2013 gps- damene er ikkje til å stole på, det er bare å passe seg for dei kan vere ganske lunefulle. Min seier "sving høyre nå", når det til høgre gor meg er rett i fjellveggen. Trur den dama vil meg vondt... Haha, ikke sant! Min dame surrer også noe forferdelig. Har kjørt mye feil med den damestemmen, gitt. Dessuten kan hun ikke lese gatenavn heller. Sier Håkon Vies gate, når det er snakk om Håkon 7de's gate. Prøver å si det til henne, men det nytter ikke!
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #23 Skrevet 21. juli 2013 gps- damene er ikkje til å stole på, det er bare å passe seg for dei kan vere ganske lunefulle. Min seier "sving høyre nå", når det til høgre gor meg er rett i fjellveggen. Trur den dama vil meg vondt... Sånn sa den gamle Gps dama vår også. Var ikke alltid det passa å svinge til høyre, nåe det f.eks var rett i sjøen eller i fjellveggen... det gikk bra når det var utpå et jorde da... Anonymous poster hash: 17bd7...1ad 3
@Maja Skrevet 21. juli 2013 #24 Skrevet 21. juli 2013 Sånn sa den gamle Gps dama vår også. Var ikke alltid det passa å svinge til høyre, nåe det f.eks var rett i sjøen eller i fjellveggen... det gikk bra når det var utpå et jorde da... Anonymous poster hash: 17bd7...1ad Haha, ser for meg du sitter stuck utpå eit gjorde og banner til gps- dama :D
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #25 Skrevet 21. juli 2013 Haha, ser for meg du sitter stuck utpå eit gjorde og banner til gps- dama :D Anonymous poster hash: 17bd7...1ad
Viktualia Skrevet 21. juli 2013 #26 Skrevet 21. juli 2013 Hva er vitsen med å bruke GPS hvis du kan veien, og uansett ikke vil følge foreslått rute? Kanskje den til og med var raskere enn veien derepleier å ta.
absinthia Skrevet 21. juli 2013 #27 Skrevet 21. juli 2013 Det jeg forundrer meg mest over med GPS- damer ermet menn tåler usannsynlig mye mas fra dem. Hadde jeg vært veiviser og stadig gjentatt megselv på det samme viset, ville jeg fått en utrolig sur mann tilslutt. - men når det gjelder henne, velger han faktisk å ha henne påslått til tross for det evige maset. 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2013 #28 Skrevet 21. juli 2013 U-sving er jo lov med mindre det er skiltet forbudt. Anonymous poster hash: 536b8...e85
Gjest Blubberella Skrevet 21. juli 2013 #29 Skrevet 21. juli 2013 Dette minner meg om den svenske GPS-dama min far hadde i bilen sin. På kjøretur i Danmark sier hun plutselig "Sving til høger nuh!" Til høyre for oss var det da et digert jorde med griser på, så det gjorde vi altså ikke. 1
Solbærsaft Skrevet 23. juli 2013 #31 Skrevet 23. juli 2013 Jeg vil ha en gps samuel l jackson Jeg også. Og når man allikevel kjører feil/begynner på en annen rute enn den som er foreslått så sier han: "English, motherfucker! Do you speak it!?" 1
Britt Banditt Skrevet 23. juli 2013 #32 Skrevet 23. juli 2013 GPS-menn snakker feil de også GPS-mann: Sving til venstre. *Svinger til venstre* GPS-mann: Snu når det er mulig. *Skrur av GPS-mann* 2
-Jiinxs- Skrevet 24. juli 2013 #33 Skrevet 24. juli 2013 http://www.ba.no/nyheter/article6657972.ece http://www.tv2.no/underholdning/broom/slik-gikk-det-da-sjaafoeren-hoerte-paa-gpsen-4055827.html http://www.nrk.no/hordaland/kjorte-seg-fast-etter-gps-tabbe-1.8258149 http://www.moss-avis.no/nyheter/kjorte-etter-gps-endte-i-busker-bak-marche-1.6466942 http://www.nordlys.no/nyheter/article6444652.ece Så, det er vel bare å sparke GPS dama. Hu gjør ting vondt verre ser det ut som. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #34 Skrevet 25. juli 2013 Dere skulle hørt Gps dama når vi skulle hjem igjen. Vi valgte igjen en annen vei, å denne dama skulle ha oss til å snu i lange tider før hun kapitulerte å beregnet ny rute. Dette er mannens Gps, min lå igjen hjemme, men min Gps dame er mye mer medgjørlig å beregner ny rute ganske kjapt. Hva jeg har lært av dette... å ta med min Gps også på reise Anonymous poster hash: 17bd7...1ad
-Jiinxs- Skrevet 25. juli 2013 #35 Skrevet 25. juli 2013 (endret) Vi må vel gå tilbake til denne greia ;p Endret 25. juli 2013 av -Leon- 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #36 Skrevet 25. juli 2013 Vi må vel gå tilbake til denne greia ;p Kart er faktisk ikke så dumt å ha. Jeg brukte det i tillegg når vi skulle trosse Gps dama vår Anonymous poster hash: 17bd7...1ad 1
Gjest BettyBoop Skrevet 30. juli 2013 #37 Skrevet 30. juli 2013 Jeg også. Og når man allikevel kjører feil/begynner på en annen rute enn den som er foreslått så sier han: "English, motherfucker! Do you speak it!?" eller. What thee FUCK are u doing. I told u to go LEFT mofucka!!!
Gjest BettyBoop Skrevet 30. juli 2013 #38 Skrevet 30. juli 2013 Kart er faktisk ikke så dumt å ha. Jeg brukte det i tillegg når vi skulle trosse Gps dama vår Anonymous poster hash: 17bd7...1ad av og til må hun jo trosses. Mange ganger har det skjedd at hun sier du skal svinge til en vei som ikke er der
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #39 Skrevet 1. august 2013 Vi bruker stort sett kart, og vet noen lunde ruten vi skal kjøre. Men på større steder, kan det være godt å ha gpsen. Men en gang i Danmark, så viste jeg at en butikk lå ca 300 meter opp i veien. Mannen sa at vi skulle kjøre opp, slik at vi slapp å gå ned igjen for å hente bilen. Stilte inn gps, da det var litt enveiskjørte gater. Den med tytedamen viste 30 km til butikken og den i bilen viste litt mindre. Mannen la seg ut i hovedveien , men jeg sa høyre høyre og venstre. Men neida, vi endte tilbake på parkeringen og kjørte høyre, høyre og venstre Nå i ferien la mannen inn en skrekk og gru stemme, men han sa da ikke så mye, bare det han skulle si. Så i løpet av noen sommerferier har jeg kranglet med to gpser. Nå har vi ikke oppdatert den i bilen, men den andre er det. Men jeg like rå vite noen lunde hvor jeg skal Anonymous poster hash: 62337...483
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå