Gå til innhold

Må men pule? Kan de ikke runke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri skjønt dette med at det er menns rett til å ha sex, og at de trenger det pga det ekstra sex-kromosomet de har.

Men i alle dager! - kan ikke menn runke? Er vel samme om de bruker en vagina eller hånda?

Anonymous poster hash: 9f772...65d
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex handler om mer enn bare det. Man får også nærhet, og det trenger alle.

• Liker 6
Gjest Summers
Skrevet (endret)

TS høres ut som en kul kjæreste.

Endret av Summers
  • Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Sex handler om mer enn bare det. Man får også nærhet, og det trenger alle.

Ja, men nå tenker jeg mer på selve sexen. Om menn føler for å få tømt seg, klarer de ikke å runke?

Må de ha en kvinnekropp til det?

Jeg ønsker ikke å ha sex med noen andre enn min kjære(som jeg ikke har møtt enda) så da onanerer jeg og koser meg alene.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men nå tenker jeg mer på selve sexen. Om menn føler for å få tømt seg, klarer de ikke å runke?

Jeg ønsker ikke å ha sex med noen andre enn min kjære(som jeg ikke har møtt enda) så da onanerer jeg og koser meg alene.

Runking er nok til å ta seg av det rent fysiske behovet, men det er jo deprimerende om det eneste man får seg med er høyrehånda si. Etter hvert ønsker man intimitet med et annet menneske.

Anonymous poster hash: 0e45c...295

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS høres ut som en kul kjæreste.

Haha, ja, men nå tenkte jeg sånn generelt. Kan ikke menn runke istedenfor å ligge med alt som rører på seg?

Og angående forhold, så hører jeg om menn som må ha sex hele tiden, og mener det er en manns rett osv osv.

Og det er sånn at dama ikke alltid vil, kan de ikke bare runke? Få tømt seg?

Og angående prostisuerte - er det noe nærhet der da? Kan ikke menn lære seg til å ta saken i egne hender å runke?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jo, de kan runke for å dekke dette behovet enkelte skylder på for å pule rundt.

Anonymous poster hash: 38bca...c24
  • Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

En vagina føles ganske så andreledes enn en hånd, jeg er så klart ikke enig i at men har rett på sex, men man kan da virkelig ikke sammenligne sex med ronknig

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, mange av oss "må" ikke det. Skal innrømme at det er et savn, men jeg vil ikke ha ONS eller pulevenner, så da er jo alternativet som står igjen til å treffe en ny kvinne :)

Anonymous poster hash: 1644e...463

Skrevet

De kan jo selvsagt bare runke, men hvor kjedelig er ikke det i lengden?

Du vil vente med å ha sex til du får kjæreste - helt greit. Men alle tenker ikke som deg. Mange har sex uten å være i forhold og det er også helt greit.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri skjønt dette med at det er menns rett til å ha sex, og at de trenger det pga det ekstra sex-kromosomet de har.

Men i alle dager! - kan ikke menn runke? Er vel samme om de bruker en vagina eller hånda?

Kan du ikke bruke vibrator? Hvorfor må du ha sex? Er vel samme om du bruker vibrator eller en manns penis.

• Liker 1
Skrevet

Hæææ? :klo: Har jeg gått glipp av noe??? Snarest opplys om hvor jeg skal henvende meg for å passe på at mine "rettigheter" blir opprettholdt er du snill :)

• Liker 6
Gjest Kaptein Kuk
Skrevet

Haha, ja, men nå tenkte jeg sånn generelt. Kan ikke menn runke istedenfor å ligge med alt som rører på seg?

Og angående forhold, så hører jeg om menn som må ha sex hele tiden, og mener det er en manns rett osv osv.

Og det er sånn at dama ikke alltid vil, kan de ikke bare runke? Få tømt seg?

Og angående prostisuerte - er det noe nærhet der da? Kan ikke menn lære seg til å ta saken i egne hender å runke?

Det er da bedre med ekte vare enn fantasivare. Hvorfor forstår ikke kvinner dette?

AnonymBruker
Skrevet

Det å ha sex med et annet menneske er jo noe helt annet enn å runke, men jeg ser at det med "blå baller" eller menns enorme behov for å få utløsning/ha hyppig sex kan bli brukt her og der som en slags unnskyldning for utroskap, eller for å forklare hvorfor det er mer naturlig og akseptabelt at menn ligger rundt enn at kvinner gjør det osv.

Man har jo selvsagt behov for mer enn bare utløsning også, er man i et sexløst forhold så er det nok ikke bare å bruke høyrehånda for mannfolka i lengden, da vil de nok savne noe mer. Det samme vil jo kvinner med høyere sexlyst enn partneren sin. Samtidig antar nok mange at kvinner klarer seg bedre uten, en mann i et helt sexløst forhold som er utro får nok mer sympati (blant menn iallefall) enn en kvinne i et sexløst forhold som trengte å føle seg begjært og sexy igjen og gikk ut og lå med noen andre.

En singel kvinne kan heller ikke si "jeg er jo kvinne, jeg må ha sex" for å forklare promiskuitet, imens en mann har frikort til å ha så mye sex han vil for dette liksom ligger i naturen hans pga kjønn.

Anonymous poster hash: 88687...8f7
  • Liker 4
Gjest Summers
Skrevet

Jeg kan leve på bare vann og brød også.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg kan leve på bare vann og brød også.

Teknisk sett ikke, du vil fort få mangel sykdommer, du kan sikkert leve en del måneder, men så vil kroppen gå til helvete.

Gjest J.Bourne
Skrevet

Som alle andre over er sier så handler ikke sex bare om å få tømt seg. Nærhet er noe alle mennesker trenger, og hva er ikke bedre enn en naken kvinnekropp? De fleste utroskap har nok skylden i et dårlig sexliv..

• Liker 1
Skrevet

Må kvinner ha kjæreste, samboer eller ektemann?

Men i alle dager! - kan ikke damer la seg bli befruktet kunstig? Prøverør eller mann - samma det vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...